Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون کل وزیر بهداشت از بخش‌های بستری بیماران کرونایی و بخش اهدای پلاسمای بیمارستان بقیه الله بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در بازدید دو ساعته دکتر ایرج حریرچی که به همراه دکتر صمدی نیا رئیس بیمارستان بقیه الله انجام شد.

وی در گفتگو با برخی از بیماران بر این نکته که رعایت بهداشت فردی می‌تواند نقش موثری در کاهش ابتلا به ویروس کرونا داشته باشد تاکید کرد و افزود: مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که هر چه بیشتر نکات بهداشتی را رعایت و به ویژه از ماسک استفاده کنند می‌تواننداز ابتلا به آن جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر حریرچی همچنین با بازدید از بخش پلاسمای بیماران بهبود یافته بیمارستان بقیه الله درباره اهدای پلاسمای بهبود یافتگان کرونا و نقش موثر آن‌ها در بهبود سایر بیماران گفت: در این بیمارستان و در بخش اهدایی پلاسما شاهد هستیم که بسیاری از کارکنان درمان که به بیماری کرونا مبتلا بودند هم اکنون با اهدای پلاسمای خون خود ایثاری دیگر انجام داده و توانسته اند در این مسیر پیش قدم شوند بنابراین اهدای پلاسمای خون بهبود یافتگان کرونا می‌تواند نقش موثری در بهبود سایر بیماران داشته باشد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: بازدید ، معاون کل ، وزیر بهداشت ، حریرچی ، بخش کرونا ، بیمارستان بقیه الله

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بازدید معاون کل وزیر بهداشت حریرچی بخش کرونا بیمارستان بقیه الله بیمارستان بقیه الله اهدای پلاسمای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی اسلامشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد چهارمین بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر در دو سال گذشته هستیم.

وی گفت: تکمیل و راه اندازی این بیمارستان مدرن یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان است که امیدواریم در اسرع وقت شاهد افتتاح و آغاز خدمات دهی آن به مردم باشیم.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: در این بازدید میزان پیشرفت ساخت بیمارستان، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن و آخرین وضعیت تأمین تجهیزات و نیروی انسانی و کادر درمانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و تسریع در تکمیل این بیمارستان و رفع برخی نواقص مورد تاکید وزیر بهداشت قرار گرفت.

بر اساس این گزارش بهرام عین الهی ظهر سه شنبه با حضور در اسلامشهر با همراهی مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار شهرستان و قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از روند احداث و تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد و میزان پیشرفت احداث این بیمارستان مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

گفتنی است ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر، از سال ۱۳۸۸ آغاز و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم مورد توجه جدی دولت قرار گرفت و امروز این بیمارستان با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند و طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت و درمان در صورت تأمین اعتبارات امسال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6080317

دیگر خبرها

  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی اصفهان
  • توده ۱۸ کیلویی از بدن یک بانوی بهشهری خارج شد
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است