Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@00:22:14 GMT

پویش گسترده ضدعفونی و پاکسازی فضای بین الحرمین

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۲۲۲۷

پویش گسترده ضدعفونی و پاکسازی فضای بین الحرمین

پویش گسترده‌ پاکسازی و ضدعفونی فضای میانی، قسمت‌های سرپوشیده و سنگفرش‌های بین الحرمین انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، پویش گسترده‌ پاکسازی و ضدعفونی فضای میانی، قسمت‌های سرپوشیده و سنگفرش‌های بین الحرمین انجام شد.

بر اساس این گزارش، این پویش در راستای اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا و حفاظت از سلامت زائران و خادمان این آستان در برابر خطرات ویروس جدید کرونا انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویش مذکور در حالی صورت گرفت که فضای بین الحرمین این روزها به سبب اجرای قوانین منع آمد و شد در استان کربلا، نسبتا خالی است‌.

سید نافع الموسوی، رئیس بخش بین الحرمین، ضمن بیان این مطالب به شبکه جهانی الکفیل اظهار داشت: "این پویش بخشی از پویش‌های گسترده‌ای است که پیش از این و از ابتدای شیوع ویروس کرونا، آغاز شده است. واحد تولیدات خارجی وابسته به بخش فنی و مهندسی که در ذیل کمیته اقدامات پیشگیرانه آستان قدس عباسی فعالیت می‌کند، مجری این پویش بود."

وی افزود: " در پویش مذکور، محیط پیرامون حرم مطهر حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام)، فضای بین‌ الحرمین و سرویس‌های بهداشتی آن ضدعفونی شد و علاوه‌ بر آن فرش‌های موجود در انبار که از مدتها پیش بسته‌بندی شده بودند نیز استریل شدند."

آقای الموسوی خاطرنشان کرد: ما بر اساس توصیه‌های بهداشتی صادره از سوی بخش امور پزشکی آستان قدس عباسی، تمام تدابیر و اقدامات پیشگیرانه را به کار گرفته‌ایم تا سلامت و ایمنی کارکنان این بخش حفظ شود. در این راستا تعداد شیفت‌های کاری را کاهش داده و پس از پایان کار نیز افراد ضدعفونی و استریل می‌شوند.

شایان ذکر است که آستان قدس عباسی اقدامات و تدابیر احتیاطی بسیاری را برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به کار بسته و برای اجرای دستورالعمل‌های پیشگیرانه‌‌ای که از سوی مراجع ذیصلاح بهداشتی صادر شده، تلاش نموده‌ است.

 

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضدعفونی پویش پویش مردمی بین الحرمین بین الحرمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از تداوم طرح پاکسازی، جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر، زباله گردها، آسیب‌های اجتماعی و افراد آسیب دیده در سطح منطقه و بزرگراه‌های شهید یاسینی و دوران خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار محترم تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضایی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر و کتفی پاکسازی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پاکسازی محوطه پل تاریخی بلوردکان لنگرود
  • رئال رونمایی می‌کند: لبه فناوری برای چمن مخملی
  • طهماسبی: دفاع بازدارنده و پیشگیرانه نه تنها حق بلکه یک وظیفه است
  • بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • اوکراین:روسیه برای پاکسازی سنگرها از گاز اشک‌آور استفاده می کند
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه