Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:24:12 GMT

پزشک‌بوک، مشاوره آنلاین پزشکی شما در دوران کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۲۳۱۹

پزشک‌بوک، مشاوره آنلاین پزشکی شما در دوران کرونا

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در این روزها که افراد بسیار زیادی با ابتلاء به بیماری کرونا در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند و این ویروس دوباره در حال افزایش در سطح کشور نسبت به ماه قبل است، اساسی‌ترین و مهمترین وظیفه هر شهروند رعایت کردن فاصله گذاری اجتماعی است. این به آن معنا است که از مرکزهای شلوغ دوری کنیم و در صورت ضرورت حضور در این مکان‌ها حتماً از ماسک و دستکش‌های استاندارد استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اصلی‌ترین راهکارهایی که می‌تواند به ما در کاهش شیوع این ویروس کمک کند، همدلی است. در واقع با کمک یکدیگر می‌توانیم این ویروس را برای همیشه از ایران دور کنیم.

دیگر مشکلی که با شیوع ویروس کرونا برای ما بسیار مشهود است ترس از حضور در مکان‌های درمانی است. در واقع گاهی این ترس از حضور در این مکان‌ها آنقدر بر روی ما تأثیر می‌گذارد که زندگی روزمره ما را مختل می‌کند.

آیا راهکاری برای این مشکل وجود دارد؟ آیا می‌توان بدون حضور در مطب‌های پزشکی درمان شد و مشاوره گرفت؟ آیا مشاوره‌ی آنلاین برای همه مناسب است؟ این‌ها بخشی از سوالاتی هستند که چندین ماه در ذهن‌مان وجود دارند و تا به امروز جواب مناسبی برای آن‌ها پیدا نکرده‌ایم.

مشاوره آنلاین

با توجه به شیوع ویروس کرونا در تمام جهان و البته شروع موج دوم آن، سامانه‌های آنلاین پزشکی بسیار زیادی در ایران شروع به فعالیت کرده‌اند تا در این روزها برای بهبود سلامت جسمی و روانی مردم فعالیت کنند. یکی از بهترین راهکارها برای رعایت کردن فاصله‌گذاری اجتماعی استفاده از این سامانه‌های معتبر برای درمان تمامی بیماری‌ها است.

پزشک‌بوک به عنوان یک سامانه آنلاین جامع پزشکی توانسته است با امکانات منحصر به فردی که در اختیار مردم ایران می‌گذارد خود را به عنوان یکی از بهترین سامانه‌های مشاوره آنلاین معرفی کند.

مشاوره آنلاین پزشک‌بوک این اجازه را به ما می‌دهد تا از طریق وبسایت https://pezeshkbook.com/ پزشک متخصص مورد نیاز خود را جست‌وجو کرده و به صورت آنلاین جواب سوالات خود را هنگامی که در خانه نشسته‌ایم و از فضای آلوده‌ی بیمارستان‌ها و مطب‌ها دور هستیم، دریافت کنیم و در صورت نیاز مبرم برای درمان به بیمارستان و یا مطب پزشک مراجعه کنیم. در مشاوره آنلاین پزشک‌بوک به صورت مستقیم با پزشک مورد نظر خود ارتباط برقرار می‌کنیم و از طریق نوشتن متن و یا به صورت تماس ویدئویی شروع به گفت‌وگو خواهیم کرد. یکی از حسن‌های این سامانه‌ آنلاین جامع پزشکی ارتباط کاملاً مستقیم و بدون واسطه با پزشک است.

البته یکی از مزایای دیگری که پزشک‌بوک در اختیار ما گذاشته است امکان رزرو نوبت پزشک مورد نظر از طریق این سامانه است. با استفاده از این سامانه ما می‌توانیم زمان و محل مورد نظر خود را برای مراجعه به پزشک متخصص انتخاب کرده و بدون اتلاف وقت برای درمان هر بیماری در مطب پزشک حاضر باشیم.

شما با استفاده از سامانه پزشک‌بوک دیگر نگران سفرهای خود نیز نخواهید بود. در صورتی که سفر برای شما در روزهایی که بیماری کرونا به شدت در حال افزایش است از ضرورت بسیار بالایی برخوردار است، می‌توانید بدون نگرانی و تنها با استفاده از گوشی موبایل و یا کامپیوترهای همراه در هر زمان و هر مکان که احساس بیمار بودن کردید، وارد وبسایت پزشک‌بوک شوید و سوالات تخصصی را از پزشک خود بپرسید و از راهکارهای درمان بیماری آگاه شوید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4971823

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کار اینترنتی حوزه بهداشت و درمان ویروس کرونا کسب و کار بیمه گروه خودروسازی سایپا کسب و کار اینترنتی بانک تجارت ویروس کرونا طراحی سایت سئو سایت سایپا صنعت چوب تولید داخلی اپلیکیشن موبایل بورس خدمات درمانی مشاوره آنلاین آنلاین پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

سرهنگ کاظم کبیری اظهار داشت: در مدت ایام تعطیلات عید نوروز، بیش از ۵۴ تیم تخصصی، بهداشتی درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای در قالب طرح ملی شهید دکتر رهنمون، در قرارگاه نوروزی ۱۴۰۳ و روز جهانی قدس به صورت جهادی خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: با فعالیت این تیم‌ها، دو هزار و ۳۷۲ خدمت در قرارگاه نوروزی و سه هزار و ۵۱۸ خدمت در روز جهانی قدس به مردم و مسافران ارائه شد.

سرهنگ کبیری اضافه کرد: این خدمات رایگان شامل بیش از ۷۸۰ مورد آموزش‌های فرهنگی فرزند آوری و جوانی جمعیت و. ۴۳۳ نفر غربالگری فشار خون، ۲۰۶ مورد آموزش‌های بهداشتی، ۲۶ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص داخلی، ۳۶ نفر معاینه و ویزیت از سوی پزشک متخصص اطفال، ۲۱ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص زنان و ۱۹۰ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک عمومی، ۱۷۲ نفر ارائه داروی رایگان و... بود.

بیشتر بخوانید

ارائه بیش از ۱۰۰ هزار نفر خدمت به مردم در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: بسیجیان جامعه پزشکی استان علاوه بر حضور در مناطق صعب العبور و دوردست استان و ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار، با شرکت در راهپیمایی و تجمعات حمایت از جبهه مقاومت علیه جنایات اسرائیل همواره پرچمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • امیدواری پزشک استقلال به بازگشت سریع یامگا
  • آخرین خبر از بازگشت کوین یامگا در فصل آینده
  • تشریح وضعیت یامگا برای فصل آینده
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد