Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان گفت: روند مراجعه مردم به بیمارستان ها با علائم مشکوک به کروناویروس همچنان صعودی است.

دکتر منوچهر کرمی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: مورد جدید ابتلا به کروناویروس در همه جای استان وجود داشته و مراجعه به بیمارستان ها با علائم مشکوک به کرونا همچنان صعودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۲۶۹ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد ۲۴۸ نفر فوت کرده اند، ادامه داد: در حال حاضر نیز حدود ۶۰۰ مورد با تشخیص بالینی و با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

کرمی در رابطه با تعداد مبتلایان به کروناویروس در کادر درمان بیان کرد: تا پایان هفته گذشته ۳۴۳ نفر از اعضای کادر درمان به کروناویروس مبتلا شده بودند که هیچ مورد فوتی در این بین نداشتیم.

وی درباره وضعیت شهرستان های استان توضیح داد: شهرستان های همدان، نهاوند، ملایر و تویسرکان در وضعیت قرمز به سرمی برند، شهرستان بهار در وضعیت نارنجی است و مابقی شهرستان ها وضعیت زرد دارند.

کرمی درباره اثرات اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات و مکان های عمومی تشریح کرد: اثرات استفاده از ماسک معمولاً ۱۰ روز بعد مشخص می شود اما قطعاً اثر خود را دارد و بسیار کمک کننده است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان خاطرنشان کرد: باید حجم قابل توجهی از مردم ماسک بزنند و درصد رعایت ها بالا برود، اینکه فقط ۴۰ درصد ماسک برنند، کمکی به ما نمی کند.

وی در پایان گفت: برای بررسی نظارت بر محدودیت های اعمال شده در استان، کمیته ای متشکل از دادگستری، اداره بازرسی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت درنظر گرفته شده که در رأس این کمیته نیز نماینده استاندار حضور دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس دانشگاه علوم پزشكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی

جشن تکلیف دختران همدانی با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر از ۲۵ مدرسه در حسینیه امام (ره) همدان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مراسم جشن عبادت دختران دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی با حضور مسئولان استانی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.

برنامه‌های متنوعی از جمله شعرخوانی، اجرای دکلمه و نمایش با محتوای شیوه‌نامه‌های دینی برای افراد مکلف برگزار شد و فرشته‌های زمینی، آعاز عبادت خدای رحمان و انجام اعمال و تکالیف الهی را جشن گرفتند. حضور دانش‌آموزان با چادر نماز و آراسته از دیگر جلوه‌های این مراسم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در این مراسم در گفت‌و‌گو با تسنیم، گفت: قابی که از حضور دانش‌آموزان دختر در جشن تکلیف در پشت من قرار دارد از زیباترین تصاویری است که انسان می‌تواند ببیند.

آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی عنوان کرد: از آموزش و پرورش تشکر می‌کنم که شرایطی را فراهم کردند تا بچه‌ها جشن تکلیف را در کنار یکدیگر تجربه کنند.از اقتضائاتی که مربوط به این جلسات هست استفاده شده و کادر مدارس و مجموعه افرادی که در برگزاری این مراسم مشارکت داشتند تشکر می کنم.

محمد ساده دل، سرپرست ناحیه یک آموزش و پرورش همدان نیز در این مراسم، اظهار داشت: برنامه جشن تکلیف دختران در راستای برنامه‌های تربیتی وزارت آموزش و پرورش به همت معاونت پرورشی در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: در این مراسم 1310 دانش آموز دختر از 25 مدرسه از همدان در این مراسم حضور دارند، امیدواریم با برنامه‌های خاص تربیتی در حال اجرا بتوانیم نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 
  • مراجعه بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد