Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت:بهره برداری هر چه سریع تر از پروژه بند دره، مهمترین تکلیف دستگاه هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی؛ میر جعفریان با بیان این مطلب در جلسه بررسی ایجاد زیرساخت های منطقه گردشگری بنددره خاطر نشان کرد: از آن جایی که بهسازی منطقه گردشگری بنددره انتفاع عمومی را به همراه دارد  لذا دستگاه ها مکلف هستند اجرای تعهدات خود در این مجموعه را در اولویت کارها قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به دستور اکید استاندار، مبنی بر تأمین زیرساخت های لازم در این تفرجگاه، تصریح نمود: از همان بدو شروع کار در پروژه بهسازی بند دره در بهمن ماه ۹۸، تکلیف هر دستگاه بر مبنای حوزه وظایف و اختیارات هر مجموعه تعیین شد. 

معاون استاندار اظهار داشت: بررسی اقدامات صورت گرفته در این مجموعه، حکایت از تلاش دستگاه ها در راستای اجرای تعهدات شان دارد. 

میرجعفریان متذکر شد: بر اساس مصوبات این جلسه، دستگاه ها می بایست باقی مانده کارها را در بازه زمانی تعیین شده هر چه سریع تر به نتیجه برسانند. 

وی تأکید کرد : با برنامه‌ریزی درست و افزایش نوبت کاری می توان به این مهم دست یافت. 

به گفته وی؛ تأمین زیرساخت های بنددره، در توسعه منطقه و جذب سرمایه گذاران برای حضور و فعالیت اقتصادی در قالب های مختلف مؤثر است. 

شایان ذکر است :در این جلسه وضعیت اقدامات دستگاه ها و پیشرفت فیزیکی پروژه به طور کامل بررسی شد و تصمیماتی در راستای سرعت بخشی به روند اجرای کار اتخاذ شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بند دره بیرجند دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در جلسه بررسی پروژه‌های نیمه تمام ریلی که با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد، درخصوص سرعت بخشی به پروژه‌های نیمه تمام ریلی مانند پروژه ریلی رشت - آستارا و همچنین پروژه برقی سازی راه‌آهن اینچه برون و گرمسار بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در این جلسه گفت: سرعت‌بخشی به انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت و شخص رئیس‌جمهور اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: موضوعاتی همچون پروژه ریلی رشت - آستارا و اینچه برون و گرمسار یکی از مطالبات حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس جمهور کشور است و باید هر چه زودتر تعیین تکلیف نهایی شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طی برگزاری دو جلسه، باید زمان نهایی اجرایی شدن این دو پروژه، موانع پیش روی آنها، پیشنهادات برای سرعت بخشی به پروژه، تعیین تکلیف محل اعتبار و ... به رئیس جمهور گزارش داده شود تا در خصوص آن تصمیم نهایی اتخاذ شود.

دیگر خبرها

  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود
  • تأکید استاندار لرستان بر تسریع در اجرای طرح ملی مسکن
  • موانع و مشکلات اجرایی پروژه راه آهن خراسان جنوبی بررسی می شود
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای تعهدات اشتغالزایی هستند
  • اطلاع‌رسانی یکی از راه‌های جلب مشارکت مردم است
  • قدردانی از عملکرد مطلوب دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی