Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:13:46 GMT

کرونا در کمین اعضای کابینه رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۲۷۵۱

کرونا در کمین اعضای کابینه رژیم صهیونیستی

به گزارش تارنمای شبکه آروتز شوع، الکین شنبه شب در صفحه رسمی توئیتر خود اعلام کرد که پس از مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای یکی از مشاورانش به قرنطینه رفته است.

وزیر آموزش عالی رژیم اسرائیل در حالی با نگرانی ناشی از ابتلا به این ویروس مهلک مواجه است که پیشتر نمایندگان پارلمان و هم رده‌های وی در کابینه نتانیاهو مانند بنی گانتس وزیر جنگ به قرنطینه رفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گانتس روز چهارشنبه به علت در ارتباط بودن با یکی از بستگان خود که به کرونا مبتلا شده مجبور گردید به قرنطینه برود.

اما بحث قرنطینه وزیران کابینه رژیم صهیونیستی به همین دو نفر ختم نشده و امیر اوهنا وزیر امنیت داخلی این رژیم نیز به علت ارتباط با یک نیروی نظامی مرزی ناقل ویروس کرونا، خود را قرنطینه کرده بود.

خطر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ با افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به این ویروس در فلسطین اشغالی در کمین مقامات عالی رتبه رژیم صهیونیستی است. تل آویو روز جمعه رکورد بیشترین ابتلا به کرونا در طول ۲۴ ساعت را با گزارش حدود هزار و ۵۰۰ مورد ثبت کرد.

در چند هفته اخیر پس از لغو محدودیت‌های کرونا در فلسطین اشغالی آمار مبتلایان به کرونا بیش از هزار مورد در روز ثبت شده است. در پی ناکامی سیاست‌های کابینه اسرائیل در جهت مدیریت بحران کرونا شب گذشته برای چندمین بار شهر تل آویو شاهد اعتراضات گسترده به بحران و فشار اقتصادی موجود بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا تل آویو اسرائیل پارلمان رژیم صهیونیستی بنی گانتس فلسطین پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تل آویو اسرائیل پارلمان رژیم صهیونیستی بنی گانتس فلسطین ویروس کرونا تل آویو اسرائیل پارلمان رژیم صهیونیستی بنی گانتس فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا

یک رسانه اسرائیلی اعلام کرد که نتانیاهو در جلسه اخیر کابینه جنگ، اعضای تیم مذاکره‌کننده برای آزادی اسرای اسراییلی را به «ارائه اطلاعات نادرست» متهم کرد.

به گزارش مهر، باردیگر اختلافات داخلی میان مقامات تل آویو در ماجرای تبادل اسرای اسراییلی در غزه بالا گرفت.

در همین ارتباط نیز کانال ۱۲ و تلویزیون عبری کان اعلام کردند که «بنیامین نتانیاهو»؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه اخیر کابینه جنگ، اعضای تیم مذاکره‌کننده برای آزادی اسرای اسراییلی را به «ارائه اطلاعات نادرست» متهم و آن‌ها را به برکناری تهدید کرد.

نتانیاهو گفته است که توضیحات و گفته‌های نادرست تیم مذاکره‌کننده، به تلاش‌های ما برای بازگرداندن گروگان‌ها آسیب می‌زند و باعث گسترش ناامیدی در میان خانواده‌های اسرا می‌شود.

نتانیاهو تهدید کرده است که اگر فردی در تیم مذاکره‌کننده آمادگی پذیرش تصمیمات سیاسی را ندارد و می‌خواهد برای اهداف سیاسی تیتر‌های نادرست تولید کند، بهتر است از این موقعیت کنار بکشد یا اینکه کنار گذاشته خواهد شد.

پیش از این، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی با اشاره به تعمیق انزوای بین المللی رژیم صهیونیستی هشدار داده بود که همکاری با آمریکا و دیگر متحدان این رژیم در صورت عدم تغییر سیاست‌های کابینه اسراییل امکان‌پذیر نخواهد بود و این روند چهره تل‌آویو را در دنیا مخدوش می‌کند.

این گزارش با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر در یک انزوای بین‌المللی به سر می‌برد، تاکید کرد که این انزوا، در صورتی که اسراییل سیاست‌های خود را به صورت ریشه‌ای تغییر ندهد، به پایان نخواهد رسید.

عوزی برعام وزیر اسبق امور داخلی و عضو سابق کنیست رژیم صهیونیستی در مقاله خود در این روزنامه به همکاری آمریکا و متحدان این رژیم با تل‌آویو اشاره و تاکید کرد که این همکاری دائمی نیست و تنها در مواقع بحران ایجاد می‌شود. اسراییل نمی‌تواند خود را فریب داده و تصور کند که همیشه می‌تواند روی این همکاری‌ها حساب کند، اسراییل به سرعت در حال از دست دادن اعتبار بین‌المللی خود در جهان است.

هاآرتص به تحریم‌های بین المللی عربی علیه رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد که این موضوع باعث شده بسیاری از شرکت‌های مهم بین‌المللی روابط خود با تل‌آویو را قطع کنند.

به نوشته این روزنامه، رژیم صهیونیستی در تعامل با دیگر مشکلات و چالش‌ها از جمله حماس و اسرای اسراییلی و حزب الله لبنان، موضوع انزوا را موقت و غیر ریشه‌ای می‌دانند، اما این در حالی است که انزوای اسراییل باعث تحریم اساسی آن شده و بنا بر نظر تحریم کنندگان، هر کالایی که به اسراییل تعلق داشته باشد، نامشروع است؛ چرا که به سرکوبگری‌ها و نژادپرستی اسراییل کمک می‌کند.

این روزنامه می‌افزاید که تل‌آویو علاوه بر مواجه شدن با این انزوای عمیق، در تقابل با یک ائتلاف استراتژیک قرار دارد و برای ورود به جنگ نیازمند اظهارات تنش‌آفرین برخی «غارنشینان سیاسی» نظیر بتسلییل اسموتریچ وزیر امور مالی و ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی نیست.

هفته گذشته نیز در ادامه اوضاع بحرانی و التهاب در اراضی اشغالی، هزاران صهیونیست معترض در تظاهراتی دیگر خواستار برکناری فوری نتانیاهو و امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه شده بودند.

از سوی دیگر، با تشدید اوضاع امنیتی در سرتاسر اراضی اشغالی و افزایش نارضایتی‌ها از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در مدیریت جنگ غزه، مخالفان نتانیاهو در ادامه تظاهرات روزانه خود در خیابان‌های شهر‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی با حمل پلاکاردی خطاب به جو بایدن رییس جمهور آمریکا از وی خواستند تا اسرای صهیونیست دربند مقاومت فلسطین در نوار غزه را از دست نتانیاهو نجات دهد.

مخالفان نتانیاهو معتقدند که او مانع اصلی بر سر راه توافق تبادل اسرا و بازگشت افراد دربند مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی است.

دیگر خبرها

  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • نتانیاهو، گالانت را به افشای اطلاعات حساس متهم کرد
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • گانتس: هنوز اهداف جنگ خود را محقق نکرده‌ایم
  • اذعان بنی گانتز به ناکامی تل آویو در جنگ غزه
  • رژیم اسرائیل افزایش مالیات‌ها بررسی می‌کند
  • کوه ادعای صهیونیست‌ها موش زائید