Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا طی تماس تلفنی با همسر مرحوم سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده اسبق نیروی هوایی پیام تسلیت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا"دامت برکاته" را به خانواده آن مرحوم ابلاغ کرد.
به گزارش خرداد به نقل از ارتش، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا در این تماس تلفنی ضمن آرزوی علو درجات برای مرحوم امیرسرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش، با ابلاغ سلام و تسلیت مقام معظم رهبری از سال‌ها مجاهدت، تلاش و فرماندهی مخلصانه امیر صدیق در دوران دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مرحوم صدیق را فرماندهی انقلابی، لایق و شایسته و خلبانی کم‌نظیر در دوران دفاع مقدس توصیف کرد و از درگاه خداوند منان برای خانواده آن مرحوم صبر و استقامت را خواستار شد.
برچسب ها: خلبان صدیق

منبع: خرداد

کلیدواژه: خلبان صدیق کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند؟/ توضیح این مقام دولتی را بخوانید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یزدان پناه در گفت وگوی تلویزیونی با اشاره به اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو درباره تغییر ساعت ادارات برای کنترل مصرف برق گفت: این موضوع ابتدا باید توسط هیات دولت تصویب شود و سپس توسط رییس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته اظهارات مدیران وزارت نیرو برمبنای همان مصوبه سال قبل بود اما ممکن است امسال تغییراتی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنگوی صنعت برق ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۳ اعلام کرد، ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد سال جاری تغییر می‌کند.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیات وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجراست و امسال نیز اجرایی می‌شود که بر اساس آن ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر می‌کند.

بر اساس مصوبه سال گذشته هیات وزیران و به‌منظور مدیریت مصرف برق در فصل گرم سال، ساعت کاری ادارات به ۶ صبح تا ۱ بعدازظهر تغییر یافت که این اقدام کاهش ۸۵۰ مگاواتی اوج بار شبکه برق در تابستان ۱۴۰۲ را به همراه داشت.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897707

دیگر خبرها

  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • ساعت کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند؟/ توضیح این مقام دولتی را بخوانید
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی