Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:32:23 GMT

پروازهای تهران-استانبول فردا از سر گرفته می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۲۷۹۸

پروازهای تهران-استانبول فردا از سر گرفته می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، پرواز تهران به استانبول در روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

این پرواز در ساعت ۹ و ۲۵ دقیقه با شماره پرواز ۷۱۹ در روزهای دوشنبه و جمعه تهران را به مقصد استانبول ترک خواهد کرد.

گفتنی است بسیاری از پروازهای اروپایی کشور بعد از شیوع بیماری کووید ۱۹ متوقف شده بود ولی در حال حاضر ایرلاین‌های داخلی با دریافت مجوزهای لازم به فرودگاه‌های لندن، منچستر، پاریس و آمستردام پرواز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4971422

منبع: مهر

کلیدواژه: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران فرودگاه استانبول ویروس کرونا ویروس کرونا قیمت دلار بورس بانک مرکزی ایران قیمت نفت تولید نفت بانک مرکزی قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام گمرک ایران وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد

محمد قصابی افزود: این پرواز‌ها روز‌های جمعه هر هفته به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد - اردبیل و اردبیل -مشهد توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه اولین پرواز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد، اظهار کرد: بر همین اساس هواپیمای BAE. باشماره پرواز ۱۰۹۸ راس ساعت ۱۵:۳۰ از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برخاسته و راس ساعت ۱۷:۵۰ در فرودگاه اردبیل به زمین خواهد نشست.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: این هواپیما همچنین روز جمعه راس ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک کرده و راس ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین خواهد نشست.

قصابی اضافه کرد: در صورت استقبال مردم، پرواز هواپیما از فرودگاه اردبیل به مشهد و بالعکس افزایش خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت