Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:34:27 GMT

ترور سردار سلیمانی مصداق بارز جنایت جنگی است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۲۸۵۲

ترور سردار سلیمانی مصداق بارز جنایت جنگی است

این روزنامه انگلیسی زبان امروز (یکشنبه) در سرمقاله خود با عنوان "گزارش سازمان ملل درباره حملات هواپیماهای بدون سرنشین" نوشت سازمان ملل  ضمن محکوم کردن ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا ،این اقدام را قتل عمد ،حیرت آور ،خودسرانه و نقض آشکار قوانین بین المللی و حقوق بشر دانست .

در این سرمقاله آمده است: هرچند گزارش گزارشگر سازمان ملل حاکی از تغییر در عملکرد این نهاد است اما این سازمان تا رسیدن به جایگاه واقعی که بخواهد آمریکا را به خاطر جنایت جنگی و نقض حقوق بشر پاسخگو کند فاصله زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب اضافه شده است  ترور فرمانده شهید نیروی قدس به این دلیل انجام شد که ایران  در مسیر نفی هژمونی آمریکا که هیچ کشوری به جز قدرت های جهانی اجازهه ورود به ان را ندارند انتخاب کرده است .

این روزنامه پاکستانی در ادامه نوشت: مشکل اصلی (برای آمریکا) مانع بودن ایران در مسیر جاه‌طلبی‌های رژیم صهیونیستی در خاورمیانه است، رژیمی که همواره از کارزارهای انتخاباتی در آمریکا به واسطه لابی یهودی پشتیبانی می‌کند.

درادامه این مطلب اضافه شده است، گزارش سازمان ملل درباره ترور سردار سلیمانی یک اقدام خوشایند است که به طور آشکار اقدامات آمریکا را زیر سوال برد.

رژیم آمریکا در دی‌ماه ۱۳۹۸ در حمله هوایی سردار سهپبد قاسم سلیمانی فرمانده وقت نیروی قدس سپاه ایران و همراهان وی از جمله ابومهدی المهندس معاون بسیج مردمی عراق را در فرودگاه بغداد به شهادت رساند.  

برچسب‌ها پاکستان سازمان ملل متحد دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان سازمان ملل متحد دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی پاکستان سازمان ملل متحد دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از حق وتوی خود مانع متهم شدن رژیم صهیونیستی بر سر جنایت های غزه می شود.

«اَگنِس کالامارد» دبیرکل سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه اعلام کرد: آمریکا مانع متهم شدن اسرائیل به نقض حقوق بشر در غزه می شود.

اَگنِس کالامارد با اشاره به نقض گسترده حقوق بشر در جهان گفت: به ویژه در شش ماه گذشته آمریکا از مقامات اسرائیلی در برابر نظارت بر ارتکاب نقض متعدد حقوق بشر در غزه، حفاظت کرده است.

دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از وتوی آتش بس ضروری در غزه، جایگاه شورای امنیت سازمان ملل را بی معنا کرده است.

آمریکا تاکنون ۳ بار قطعنامه های شورای امنیت درباره جنگ غزه را وتو کرده است.

کد خبر 6087951

دیگر خبرها

  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است