Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تأمین اجتماعی فارس گفت: حقوق ماهانه مستمری‌بگیران این سازمان از ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان اضافه و از ابتدای مردادماه پرداخت می‌شود.

به گزارش سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی فارس، ابراهیم کشاورز با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر واگذاری معادل ۳۲ هزار میلیارد تومان سهام شرکت‌های دولتی گفت: با واگذاری این سهام به سازمان تأمین اجتماعی بابت تادیه دیون دولت، این امکان برای این سازمان فراهم می‌شود تا متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مفهوم متناسب‌سازی افزود: متناسب‌سازی به این مفهوم است که غیر از افزایش سنواتی که در ابتدای سال داشتیم و در خرداد اعمال کردیم، متناسب با میزان دریافتی فعلی افراد بازنشسته و سنوات خدمتشان افزایش دوباره حقوق را داشته باشیم.

بازنشستگان این سازمان در استان فارس 200 هزار نفر هستند

مدیرکل تأمین اجتماعی فارس با اشاره به اینکه بازنشستگان این سازمان در استان فارس 200 هزار نفر هستند، گفت: با اجرایی شدن این موضوع، پرداخت حقوق ماهانه مستمری‌بگیران این سازمان از ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان اضافه خواهد شد.

کشاورز همچنین از آغاز واریز حقوق تیرماه و مابه‌التفاوت‌های فروردین و اردیبهشت مستمری‌بگیران تأمین‌ اجتماعی خبر داد و گفت: مستمری‌بگیران و بازنشستگان حقوق تیرماه خود را همراه با مابه‌التفاوت حقوق ماه‌های فروردین و اردیبهشت‌ماه خود دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ م

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل تأمین اجتماعی فارس فارس افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی تأمین اجتماعی فارس مستمری بگیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حجت کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تأمین کسری منابع به منظور پرداخت حقوق با اعمال افزایش ۲۰ درصد در سال جدید، حقوق فروردین ماه بازنشستگان در روز شنبه (اول اردیبهشت) طبق احکام جدید واریز می‌شود.

کد خبر 6082294

دیگر خبرها

  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟
  • چرا حقوق و مالیات‌ها در کشور متناسب نیست؟
  • حقوق بگیران بخوانند/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می کند؟
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه