Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد ظهر روز یکشنبه در سفر به شهرستان دهلران و در دیدار با امام جمعه این شهرستان افزود: ۷۰ درصد دیگر جمعیت مددجویی این استان افراد سالمند، زنان سرپرست خانوار و دیگر افراد ناتوان هستند که شرایط ورود به عرصه کار و اشتغال ندارند.

وی افزود: تقویت فرهنگ کار و تلاش در بین جامعه مددجویی یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در استان بوده و ما از دستگاه‌های دیگر انتظار داریم که در این عرصه مهم کمیته امداد را همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسی نژاد ادامه داد: یکی از شرط‌های مهم کمیته امداد برای ارائه خدمت به نیازمندان همراهی آنان با برنامه‌های اشتغال زایی است و اینکه به منظور کسب استقلال معیشتی و توانمند شدن، برنامه‌های این نهاد در این زمینه را همراهی کنند.

وی در ادامه به موضوع زکات اشاره کرد و گفت: دهلران از ظرفیت‌های اصلی و مهم استان ایلام در زمینه پرداخت زکات است و هر ساله مبالغ خوبی در این شهرستان جمع آوری می‌شود.

مدیرکل امداد استان ایلام تصریح کرد: با این حال بر اساس آمارها تاکنون از کمتر از ۱۰ درصد ظرفیت زکات این شهرستان استفاده شده است و استفاده از همه ظرفیت زکات این شهرستان می‌تواند به حداقل رسیدن مشکلات و رفع محرومیت و مشکلات نیازمندان منجر شود.

وی ادامه داد: از اعضای شورای زکات دهلران انتظار داریم با احساس مسئولیت بیشتر در زمینه تحقق پرداخت حداکثری زکات در دهلران همکاری بیشتری داشته باشند.

مسکن مهر دهلران به کمک مددجویان فاقد مسکن این شهر می‌آید

مدیرکل امداد استان ایلام با بیان اینکه مددجویان فاقد مسکن دهلران ماهیانه بیش از ۵۰ میلیون تومان اجاره خانه پرداخت می‌کنند با تکمیل مسکن مهر برای این خانواده همه این مددجویان صاحب مسکن می‌شوند.

وی گفت: در صورت آماده سازی زیرساخت‌های مسکن مهر دهلران مشکل مسکن مددجویان این شهر در آینده نزدیک برطرف می‌شود.

وی افزود: از فرمانداری دهلران و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی انتظار داریم در زمینه تسریع در آماده سازی زیرساخت‌های مسکن مهر مددجویان دهلران همکاری کنند تا دیگر این مددجویان اجاره پرداخت نکنند.

مدیرکل امداد استان ایلام ادامه داد: در زمینه زکات، انتظار داریم مسئولان این شهرستان و اعضای شورای زکات بیشتر پای کار بیایند تا این فریضه جایگاه واقعی خود را در این شهرستان پیدا کند.

کد خبر 4972048

منبع: مهر

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی ایلام ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند شهرکرد استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف سیستان و بلوچستان انتظار داریم استان ایلام مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ رقمی معادل ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مازیار محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در زمنیه تامین مسکن برای مددجویان اظهار داشت: آنچه که در سال گذشته در بخش مسکن مددجویی انجام شده از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه بوده است.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته 32 مورد کمک به خرید، 99 مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و 962 مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه‌شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری 50 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ... مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • تکمیل کننده جشن شکرگزاری گندم پرداخت زکات است
  • احداث و تعمیر ۱۶۰ واحد مسکونی مددجویی در چادگان