Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلیم‌الله وثوقی روز یکشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان بیله سوار مغان با اشاره به نقش روستاها در تولید و خودکفایی کشور افزود: ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها از جمله بازسازی و بهسازی راه‌های روستایی باعث تسهیل در داد و ستد و افزایش درآمد روستاییان شده و مانع مهاجرت آنها به شهرها می‌شود.

وی اظهار داشت: براین اساس طرح ابرار با هدف ارائه خدمات راه‌سازی در مناطق محروم روستایی استان اردبیل اجرا می‌شود تا علاوه بر رفع مشکل تردد و دسترسی اهالی به مرکز بخش برای تامین مایحتاج خود ساکنان روستاها صاحب یک راه ایمن و قابل تردد در تمام فصول سال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: پارسال برای اجرای طرح ملی ابرار در استان اردبیل ۹ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته بود که امیدواریم امسال این رقم افزایش یابد.

وی با اشاره به بهسازی و تکمیل ۱۲ کیلومتر از راه روستایی قره درق بیله‌سوار در قالب طرح ابرار اضافه کرد: همچنین سه کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان بیله سوار بهسازی و آسفالت شده و عملیات ساخت راه روستاهای بابک و علی خانکندی نیز در مرحله اجرا و مناقصه است.

وی اجرای باند دوم کمربندی بیله‌سوار با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های مهم این شهرستان ذکر کرد و ادامه داد: طول این پروژه بیش از چهارکیلو متر است و تلاش می شود امسال به بهره برداری برسد.

وثوقی گفت: نگهداری و ایمن سازی راهها و جاده‌ها از جمله وظایف راهداری است و انتظار می‌رود فرمانداران شهرستان‌های استان در تخصیص به موقع اعتبارات حوزه راهداری همکاری لازم را داشته باشند.

استان اردبیل در مجموع ۶ هزار و ۳۷۳ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار ۱۳۷ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی است.

از چهار هزار و ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی این استان ۲هزار و ۷۳۶ کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است.

برچسب‌ها بهسازی راه ها اداره کل راهداری استان اردبیل اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهسازی راه ها اداره کل راهداری استان اردبیل اردبیل بهسازی راه ها اداره کل راهداری استان اردبیل اردبیل استان اردبیل کیلومتر راه بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسینی افزود: در طول سال و بطور مستمر یکسری اقدامات راهداری بمنظور حفظ وضعیت موجود راهها و بهبود شرایط تردد و عبور و مرور در سطح محورهای مواصلاتی توسط عوامل راهداری شهرستان انجام می‌پذیرد

وی اظهار کرد: تسطیح و رگلاژ شانه سازی محورها به طول ۱۸۰ کیلومتر و شن ریزی راه های روستایی و فرعی به طول ۵۰ کیلومتر از جمله این اقدامات است که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

حسینی ادامه داد:  با توجه به اینکه تابلو و علائم ایمنی و  هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محورهای مواصلاتی  دارد در طول یکسال گذشته ۲۵۰ مورد تابلو علائم هشدار دهنده جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره نصب شد.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۰ متر گاردریل در محورهای شهرستان چایپاره  تعمیر ونصب شد.

 

 

دیگر خبرها

  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند