Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین عضو تیم ملی شطرنج ایران در المپیاد جهانی آنلاین مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های المپیاد جهانی شطرنج از اول مرداد تا 9 شهریور به صورت آنلاین و در بخش سریع برگزار می‌شود. به همین منظور تیم ملی ایران متشکل از 6 شطرنج‌باز، یعنی سه آقا و سه خانم که در هر بخش یک نفر باید زیر 20 سال باشد، در این رویداد که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا شفیعی مدیر تیم‌های روز گذشته در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد که احسان قائم‌مقامی، پرهام مقصودلو و محمدامین طباطبایی در بخش آقایان و سارا سادات خادم‌الشریعه و مبینا علی‌نسب به عضویت تیم ملی برای شرکت در المپیاد جهانی درآمده‌اند و نفر ششم در رقابت بین آناهیتا زاهدی‌فر و انوشاد مهدیان مشخص خواهد شد.

شفیعی درباره این رقابت به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مسابقه میان این دو شطرنج‌باز روز گذشته برگزار شد و در نهایت آناهیتا زاهدی‌فر با برتری مقابل حریفش توانست به عنوان ششمین عضو تیم در این رویداد انتخاب و معرفی شود.

فدراسیون شطرنج ایران پاسخ ابهام فدراسیون جهانی را داد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شطرنج بیشتر بخوانید... اعلام ترکیب تیم ملی شطرنج برای حضور در المپیاد جهانی آنلاین شطرنج سرعتی جایزه بزرگ بانوان فیده| خادم‌الشریعه به نفر اول دنیا باخت و فینالیست نشد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شطرنج شطرنج المپیاد جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این مرحله از المپیاد‌های علمی کشور از شنبه ۲۵ فروردین در این استان آغاز شده است و تا اول اردیبهشت ادامه خواهد داشت.   سید امیر شوشتری افزود: این آزمون‌ها در رشته‌های فیزیک، علوم و فناوری نانو، کامپیوتر، سواد رسانه ای، جغرافیا، علوم زمین، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت، زیست شناسی، نجوم و اخترفیزیک، ریاضی، ادبی، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و شیمی برگزار می‌شود.   وی ادامه داد: پذیرفته شدگان در این مرحله، در تابستان برای دریافت مدال‌های رنگی خود با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.   شوشتری گفت: این آزمون‌ها در دو نوبت ۸ صبح و ۱۴ ظهر برگزار می‌شود و شرکت کنندگان فقط با دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند در جلسه آزمون حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین
  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین
  • مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی