Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین خسروی» نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی «سعید امینی نسب» را به عنوان رئیس دفتر خود و «مهدی کاظمی فرد» را به عنوان مسئول روابط عمومی و امور رسانه دفتر منصوب کرد.

به گزاش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،«حسین خسروی» نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی «سعید امینی نسب» را به عنوان رئیس دفتر خود و «مهدی کاظمی فرد» را به عنوان مسئول روابط عمومی و امور رسانه دفتر منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:همه ما بخاطر انقلاب پا به میدان خدمت گذاشتیم و وظیفه همه این است به یک دیگر کمک کنیم. 

خسروی با تاکید براینکه برای توسعه و پیشرفت باید همه سلایق سیاسی استفاده شود افزود:باید از تجربیات بزرگان و خلاقیت جوانان در پیشبرد توسعه حوزه انتخابیه استفاده شود. 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات خالصانه  غلامرضا حسین پور در این مدت عنوان کرد: آقای حسین پور از شخصیت های انقلابی، مردمی و شناخته شده در حوزه انتخابیه هستند که نقش موثری در  انتخابات و کمک های خوبی در دفتر داشته و خواهند داشت.

وی  به رئیس دفتر خود تاکید کرد:دفتر از راهنمائی و مشاوره های آقای حسین پور و دیگر بزرگان و دلسوزان کمال بهره برداری را داشته باشد. 

وی با اشاره گام دوم انقلاب و استفاده از توان جوانان در توسعه و پیشرفت عنوان کرد: یکی از وظایف نیروهای انقلاب این است که به جوانان میدان بدهند و به کادرسازی نیرو های انقلاب کمک نمایند. 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند ، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حل مشکلات مردم افزود: برای حل مشکلات باید از تجربیات افراد با سابقه و پیشکسوت و در کنار آن از نیرو های جوان و متخصص استفاده شود. 

 

خسروی، ارتباط بیش از پیش با علما و دلسوزان، نخبگان، صاحب نظران شهر و استفاده از نقطه نظرات آنان برای رفع موانع و مشکلات شهر را تاکید کرد و گفت: تشکیل کارگروه ها و اتاق فکر و برنامه ریزی  یکی از وظایف رئیس دفتر است که می بایست انجام شود. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت رسانه و روابط عمومی اشاره کرد و گفت : توجه به حوزه رسانه و روابط عمومی کار اساسی است که باید فعالیت های انجام شده با صداقت به مردم انعکاس داده شود. 

خسروی عنوان کرد: جنگ امروز جنگ رسانه  و ارتباطات است و همه برای بیان مشکلات و عملکرد نیاز به رسانه داریم. 

 «سعید امینی نسب» رئیس دفتر نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای از جوانان فعال و انقلابی شهرستان بیرجند می باشد که سابقه خدمت در جهادکشاورزی استان، مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوسف، سازمان بیمه سلامت کشور، مسئول آمار و فناوری بیمه سلامت استان، مسئول قرارگاه جهادی امام  رضا علیه السلام را در کارنامه خود دارد. 

گفتنی است «حسین خسروی» نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی  «مهدی کاظمی فرد» را به عنوان مسئول روابط عمومی و امور رسانه دفتر خود منصوب کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب رسانه نماینده خسروی کاظمی درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم بیرجند مسئول روابط عمومی رئیس دفتر دفتر خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) مهدی ویسی (مازندران) میلاد والی زاده (مازندران)
۶۱ کیلوگرم: یاسین رضایی (مازندران) رضا مؤمنی (مازندران) محمدرضا اسدی (تهران)
۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران) عباس ابراهیم زاده (مازندران) آرمین حبیب زاده (مازندران)
۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران) ابراهیم الهی (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران) حسین محمدآقایی (البرز) امیرحسین حسینی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) عادل پناهیان (مازندران)
۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) هادی وفایی پور (همدان)
۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور (مازندران) مبین عظیمی (کردستان)
۹۷ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا (تهران) کامران قاسم پور (مازندران) مهدی حاجیلوئیان (همدان)
۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) رضا چراغی (مازندران) مرتضی جان محمدی (آذربایجان شرقی)
سرمربی: محسن کاوه
مربیان: مهدی تقوی – احسان امینی – رضا افضلی – اباذر اسلامی- مهدی قاسمی جو
مربی بدنساز: عباس خدایاری
ماساژور: سجاد امیری
روانشناس: دکتر خسرو حمزه
سرپرست: علی روحی

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اینکه محسن کاوه به عنوان سرمربی تیم ملی هدایت کشتی آزاد را برعهده گرفت مهدی تقوی و احسان لشگری به عنوان مربی در کنار او در ترکیب تیم ملی قرار گرفت. اواخر سال گذشته بود که احسان لشگری در اردوی تیم ملی غایب بود، در آن زمان اعلام شد که لشگری به دلیل برخی مشکلات شخصی و با هماهنگی سرمربی تیم ملی مرخصی گرفت، البته که غیبت لشگری دوباره ادامه پیدا کرد و در نهایت او از هدایت تیم ملی کنار رفت و اعلام کرد مربی‌ای نیست که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهد. در نهایت او به دلیل اختلاف نظر با سرمربی تیم ملی از ترکیب تیم کنار رفت.

حالا نکته جالب توجه بازگشت احسان امینی به عنوان مربی در ترکیب تیم ملی است؛ امینی پیش از این در دورانی که هدایت تیم ملی برعهده پژمان درستکار بود به عنوان مربی فعالیت می‌کرد. پس از استعفای درستکار، او هم از هدایت تیم ملی کنار رفت، امینی مدعی شده بود که با درستکار به تیم ملی آمده و با او هم از تیم ملی می‌رود. حالا پس از کناره‌گیری احسان لشگری، امینی به عنوان مربی تیم ملی دوباره بازگشته و در کنار آزادکاران برای اردوی تیم ملی آماده می‌شود.

کد خبر 6085328 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • بازگشت احسان امینی به تیم ملی کشتی آزاد/ اطری دعوت نشد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی
  • پس‌لرزه حمله تند حسین شریعتمداری به توئیت عضو دفتر رهبری | این توئیت‌ها بدون هماهنگی نیست؟