Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده عالی دولت در استان البرز با قدردانی از همراهی رسانه در مسیر مهار کرونا، گفت: کسب رضایتمندی مردم، تکریم ارباب رجوع و آگاهی بخشی به مردم برای ارتقا سلامت و امنیت جامعه مهمترین اهدافی است که کارکنان روابط عمومی استانداری باید در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی صبح امروز یکشنبه در دیدار با کارکنان روابط عمومی استانداری البرز، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، افزود: پویش های #من_ماسک_میزنم و # از_نوشروع_می_ کنیم با هدف مقابله با شیوع کرونا، بازخورد بسیار خوبی در جامعه داشته و با مشارکت مردمی همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بی شک بدون همراهی مردم نمی توان از این برهه سخت شیوع بیماری عالمگیر کرونا عبور کرد از این رو راه اندازی چنین پویش هایی که مشارکت مردمی را جلب می کند، تاثیر بسزایی در آگاهی بخشی مردم دارد.

شهبازی گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید با ارائه بهترین خدمات آنها را تکریم کنیم بر این اساس روابط عمومی استانداری موظف است برای تحقق این امر اهتمام ویژه ای داشته باشد.

شهبازی با تاکید بر ضرورت برقراری ارتباط تنگاتنگ روابط عمومی و رسانه ها، گفت: روابط عمومی مکلف است بسترهای همراهی بیشتر رسانه ها را فراهم کند چراکه در موج اول شیوع کرونا حضور فعالانه رسانه ها و مردم، موجبات مهار این بیماری در البرز و تلفات حداقلی را فراهم کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار البرز عزیزالله شهبازی روابط عمومی استانداری البرز روابط عمومی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهاد‌های امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان
  • مجموعه عظیم و تاریخی ریسباف در مسیر احیا
  • مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری
  • اعضای خانواده رمال تبعه خارجی در فردیس دستگیر شدند