Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@11:40:43 GMT

در هر شرایطی باید مدیر تراز جمهوری اسلامی باشیم

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۳۲۲۷

در هر شرایطی باید مدیر تراز جمهوری اسلامی باشیم

ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه در مسیر انجام وظایف نباید به دنبال بهانه بود، گفت: در هر شرایطی باید مدیر تراز جمهوری اسلامی باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: مدیران واقع بینانه و با اشراف بر مختصات زمانی و زمانی اقدام کنند.

بهروز اکرمی، یکشنبه ۲۲ تیرماه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شازند با بیان اینکه هر مدیر باید به مختصات زمان و مکان حوزه خدمتی خود به شکل عام توجه جدی داشته باشد، اظهار کرد: مسلما اطلاعات ناقص در خصوص حوزه خدمتی امکان ارائه خدمت شایسته را از مسئولان سلب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم داشتن برنامه واقع بینانه توسط مدیران با اشراف بر مختصات زمانی و مکانی، افزود: جمهوری اسلامی امروز در سخت ترین، پیچیده ترین و هوشمندانه ترین تحریم تاریخ قرار دارد، مگر می شود مدیر جمهوری اسلامی بود و این شرایط را درک نکرد و حرف‌ها و کارها بدون توجه به این شرایط باشد؟ کدام انسان عاقل می‌تواند این شرایط را ندیده بگیرد؟

اکرمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی به هیچ شهروندی در این دنیا آسیب نرسانده است، اما به دلیل اینکه ما در پی ایستادن روی پای خودمان هستیم، قلدرهای جهان مکررا سعی در آسیب زدن به ما هستند. آنها حرکت ما در مسیر استقلال و آرمان‌های انقلاب و جمهوری اسلامی را بر نمی‌تابند.

وی با بیان اینکه بحران کرونا جهان را تحت تاثیر قرار داده است، بسیاری از کسب و کارها تعطیل شده است و نمی توان این واقعیات را نادیده گرفت، گفت: امروز کشور با تحریم و کرونا مواجه است و بعضا در برخی موارد دچار سوءمدیریت هستیم. مدیران در این شرایط سخت نباید مشکلات را گردن دیگری بیندازند و مردم را ناامید کنند، امروز جمهوری اسلامی رهبری دارد که ولی فقیه زمان است، مرجع جامع‌الشرایط است و چه افتخاری بالاتر از این وجود دارد.

اکرمی با اشاره به اینکه مختصات زمانه حکم می کند که در هر شرایطی مدیر تراز جمهوری اسلامی باشیم، گفت: نباید دنبال بهانه بود، کیفیت خدمات رسانی بسیار مهم است. اینکه بیان شود اعتبار نیست و نمی توان کاری از پیش برد، از هیچ مدیری قابل پذیرش نیست، درست است که تحریم هستیم، نفت را نمی‌خرند و نمی‌توانیم پول جابجا کنیم، اما نباید خود را محدود به این بهانه‌ها کرد چراکه ما مدیران، وارث رزمندگانی هستیم که با دست خالی جهاد کردند و اجازه از دست رفتن یک متر از خاک کشور را ندادند.

معاون استاندار تصریح کرد: در این شرایط باید عزم خود را جزم و تلاش کنیم، در این شرایط نمی توان با روش های معمول کشور را به جلو برد. در این شرایط نیازمند کار متفاوت، دقیق و برنامه‌ریزی شده هستیم، امروز روز اختلاف ارکان نظام در هیچ جای جمهوری اسلامی نیست بلکه روز همدلی همه ارکان ایران اسلامی است. باید در مسیر سربلندی کشور حرکت کرده و به افق نهایی نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه با کار مضاعف قطعا از این مسیر سخت با سربلندی عبور خواهیم کرد، افزود: در سیستم اجرایی و اداری، تودیع و معارفه امری بدیهی و طبیعی است و فردی که مسئولیت اجرایی را پذیرفت باید تودیع ها را نیز بپذیرد. مهمتر از آمدن و رفتن ها، خدمت و برخورداری از وجدانی آسوده است.

اکرمی تاکید کرد: همه فرمانداران از ظرفیت نمایندگان مجلس و مسئولان قضایی، انتظامی و اداری برای اعتلای استان استفاده کنند و با توجه به فصل مشترک خوبی که در استان وجود دارد باید از این ظرفیت استفاده کرد، نباید انرژی ها را خنثی کرد و فرصتی که برای خدمت به مردم حاصل شده را صرف اختلاف کرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم حسین رجبی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شازند منصوب شد و ضمن تجلیل از مصطفی عرب، وی به عنوان مشاور استاندار مرکزی در امور سیاسی منصوب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تودیع و معارفه شازند فرمانداري استانی سیاسی استان مرکزی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میز بیلیاردی که خودش را با امواج در کشتی تراز می کند (فیلم)



منبع:پیج chegoneha

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رقص محلی علیزاده پس از کسب طلای آسیا (فیلم) کشتی خرس‌های قهوه‌ای در طبیعت سوادکوه (فیلم) بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • در جنگ روایت‌های دشمن باید هوشیار باشیم
  • قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • هنرمند انقلاب اسلامی در همه شئون زندگی تعهد و مسئولیت دارد+فیلم
  • میز بیلیاردی که خودش را با امواج در کشتی تراز می کند (فیلم)
  • سر ریز کردن سد مخزنی کهیر در کنارک
  • پارک فناوری پردیس به شهری در تراز جهانی تبدیل شود
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • ایران جزء ۱۵ کشور برتر جهانی در جذب دانشجویان بین المللی