Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-16@23:54:19 GMT

استقلال در سراشیبی سقوط

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۳۲۴۳

آبی پوشان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در خانه خود مقابل تراکتور متوقف شدند تا روند امتیازگیری آنها همچنان شرایط نامطلوبی داشته باشد. به گزارش جنوب نیوز، هفته بیست و چهارم لیگ برتر با انجام ۵ بازیادامه یافت که در یکی از حساس ترین بازیها استقلال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان تراکتور بود. دو تیم در حالی برابر هم به میدان رفتند که دیدار نیم فصل نخست آنها در تبریز با پیروزی ۴ بر ۲ آبی‌های پایتخت به اتمام رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مجیدی گرچه در این دیدار برتری نسبی نسبت به میهمان خود داشتند و در دقایقی از نیمه دوم سرخ پوشان را تحت فشار گذاشتند و یکی دو بار هم با بدشانسی به گل نرسیدند و حتی یکبار توسط قائدی تیر دروازه میهمان خود را به لرزه در آوردند، اما در مجموع بازی دلچسب و تماشاگر پسندی ارائه ندادند.

آبی پوشان که در ۳ هفته گذشته هم امتیازات مهمی را از دست داده بودند، در این بازی هم ۲ امتیاز مهم دیگر از دست دادند تا فاصله شان با صدر جدول همچنان در حال افزایش باشد. 

استقلالی‌ها در ۴ بازی آخر خود در لیگ برتر پیروز نشده‌اند و با ۲ شکست و ۲ نتیجه مساوی، این ۴ بازی را پشت سر گذاشته‌اند. کسب تنها ۲ امتیاز و از دست دادن ۱۰ امتیاز نشان از روند منفی این تیم در امتیاز گیری ۴ هفته پایانی است.

تیم استقلال در پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر با ۲۳ بازی و ۳۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد. آنها هفته بیست و پنجم میهمان صنعت نفتی هستند که با یک امتیاز کمتر از این تیم در جایگاه هفتم قرار دارد و این بدان معناست که همین جایگاه هم در خطر از دست رفتن قرار دارد.

منبع: مهر

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: هفته بیست لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!

کریستال‌پالاس که در منطقه سقوط قرار دارد و تصور می‌شد حتی نتواند یک امتیاز هم از شاگردان کلوپ بگیرد با یک گل زودهنگام از میزبانش پیش افتاد و تا آخرین دقیقه بازی با تمام توان از اندوخته خود دفاع کرد.

شاگردان کلوپ در این بازی دوجین موقعیت گلزنی را هدر دادند تا در فاصله کمتر از یک هفته دومین شکست متوالی در آنفیلد را تجربه کنند و پس از ناکامی در لیگ اروپا در آستانه از دست دادن جام قهرمانی لیگ برتر هم قرار بگیرند.

منچسترسیتی با ۷۳ امتیاز از ۳۲ بازی صدرنشین لیگ برتر است. آرسنال و لیورپول هم‌امتیاز با هم (۷۱ امتیاز) در مکان‌های دوم و سوم جدول ایستاده‌اند. توپچی‌های لندن با بردن آستون‌ویلا می‌توانند خود را به صدر جدول برسانند.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • هفت خوان سرخابی برای قهرمانی، بازی آسان نداریم!
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • رکورد تاریخی تیم نکونام با رسیدن به امتیاز پنجاه