Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: کمیته امداد استان یزد با مرکز نیکوکاری خیرین اصناف و بازاریان با محوریت استانداری تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

«محمد شجاعان» با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و خیرین اصناف و بازاریان، گفت: به‌ منظور اجرای سند کاهش فقر و ارتقاء سطح توانمندی‌های شغلی و ایجاد مشاغل پایدار و باثبات برای اقشار محروم به‌ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و بهره‌مندی آنان از حمایت‌های مادی و معنوی مرکز نیکوکاری خیرین اصناف، تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در خصوص توافقات به‌ عمل‌ آمده در این تفاهم‌نامه همکاری، بیان کرد: هم‌افزائی و مشارکت مراکز نیکوکاری خیرین اصناف استان و مؤسسات خیریه همکار با اصناف برای تأمین ۵۰۰ مورد جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج نیازمندان، همکاری در تأمین یک‌هزار مورد قربانی و نذورات مردمی برای اطعام مددجویان در مناسبت‌های مختلف همچون عید قربان و عید غدیر خم، مشارکت برای تأمین چهار هزار بسته معیشتی نیازمندان و همچنین هم‌افزائی در تهیه چهار هزار بسته نوشت‌افزار و پوشاک دانش‌آموزی و دانشجویی برای کمک به تحصیل مددجویان از جمله توافقات این تفاهم‌نامه همکاری مشترک است.

مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: همکاری و کمک در بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان با استفاده از ظرفیت اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی، اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های کاریابی و بسته‌های تشویقی تعامل با کارفرمایان امداد به واحدهای صنفی و مراکز کارآفرینی به‌منظور تأمین بخشی از نیروی کار موردنیاز از میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، اعلام لیست اطلاعات مشاغل صنفی زودبازده و کم سرمایه‌بر موجود در سطح استان به امداد و همچنین اولویت در به‌کارگیری مددجویان امداد در واحدهای صنفی و مراکز کارفرمایی تحت نظارت اصناف از دیگر موارد مطرح‌شده در این تفاهم‌نامه است.

شجاعان تصریح کرد: ارائه اطلاعات جامع از اتحادیه‌های فعال، تسریع و تسهیل در صدور پروانه کسب برای مددجویان، اعمال تخفیفی ۳۰ درصدی در حق عضویت واحدهای صنفی و هزینه کلاس‌های آموزش کسب‌وکار برای مددجویان متقاضی پروانه کسب و ارائه خدمات مشاوره تخصصی به طرح‌های صنفی مددجویان به‌منظور پایداری و توسعه مشاغل در حال اجرا از دیگر توافقات منعقدشده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، این تفاهم‌نامه همکاری در هشت ماده و ۲۳ بند برای مدت پنج سال به امضاء طرفین رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كميته امداد يزد اصناف محرومیت زدایی تفاهم نامه همکاری تفاهم نامه واحدهای صنفی خیرین اصناف کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیرکل کمیته امداد استان در این آیین از تدارک بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
ناصر مرادی پویانی با بیان این که ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان در بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود، گفت: این تعداد غذای گرم در ۱۵۰ آشپزخانه تهیه و توزیع می‌شود.
 وی با اشاره به این که ۳۰ هزار سبد معیشتی نیز در بین مددجویان استان توزیع می‌شود، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده در تمام شهرستان‌ها، سفره‌های اطعام مهدوی با همکاری کمیته امداد، سپاه، بسیج و خیرین تدارک دیده شده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام نیز در این آیین از توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان این استان در قالب اجرای طرح ضیافت اطعام مهدوی با عنوان پویش «خانه دوست کجاست» با مشارکت کمیته امداد امام خبر داد و گفت: این طرح در روز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) و شب‌های قدر اجرا می‌شود.
 سردار شاکرمی با بیان این که در این طرح، مجموعه آشپزخانه‌های خانگی، بسیج سازندگی و سپاه استان به طبخ غذای گرم اقدام می‌کنند، افزود: ۴۰۰ خانوار از ایتام و زنان سرپرست خانوار در ضیافت افطاری شب گذشته، مهمان این طرح در محل مجموعه رفاهی لاله بودند.
 وی تصریح کرد: انعقاد تفاهمنامه با کمیته امداد برای کمک به ساخت مسکن نیز یکی دیگر از افتخارات سپاه در خصوص خدمت به محرومان است.

دیگر خبرها

  • چرا عیدی مددجویان بهزیستی و ‌‌کمیته امداد واریز نشده است؟
  • لزوم حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی بانه
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری مرزبانی با محیط زیست شهرستان مرزی آستارا
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند