Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئولان باشگاه شاهین برای اعلام نام مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی این تیم منتظر بازی امروز سپیدرود هستند. تاریخ انتشار: 13:44 - 22 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۸۶۷

خبرگزاری میزان - مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از اولین ساعات صبح امروز (یکشنبه) وارد جلسه شدند تا در مورد سرمربی تیم فوتبال این باشگاه تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که از مهدی پاشازاده به عنوان اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری شاهین نام برده می‌شود. برخی نزدیکان به باشگاه، دارکو را گزینه اصلی شاهینی‌ها می‌دانند اما از آنجا که او یک تمرین دهنده است، بعید است که سرمربی شاهین شود و او احتمالا به عنوان مربی به کار خود ادامه می‌دهد.

به نظر می‌رسد باید مهدی پاشازاده را سرمربی و دارکو را دستیار او بدانیم. شنیده می‌شود مسئولان شاهین منتظر هستند بازی امروز تیم سپیدرود در لیگ یک برگزار شود و پس از آن پاشازاده را به عنوان سرمربی معرفی کنند. حساسیت بازی امروز سپیدرود باعث شده تا مدیران باشگاه شاهین فعلاً از اعلام نام سرمربی خود امتناع کنند.

با این حال تا زمانی که این باشگاه به طور رسمی تصمیم مدیران خود را اعلام نکند نمی‌توان پاشازاده را سرمربی این تیم دانست. این در حالی است که همین چند روز پیش، پاشازاده به صورت رسمی هدایت تیم سپیدرود رشت را برعهده گرفت.

همچنین شنیده می‌شود، پاشازاده شب گذشته اردوی تیم سپیدرود در کرج را ترک کرده است. برخی مدعی هستند وی به جای حضور در هتل و قرار گرفتن کنار بازیکنان در شب قبل از بازی، پای میز مذاکره با مسئولان باشگاه شاهین نشسته بوده است.

آنچه مسلم است تیم شاهین امروز سرمربی جدید خود را خواهد شناخت و چه پاشازاده مربی شود و چه دارکو مسئولیت فنی را برعهده بگیرد فردا این تیم با سرمربی تمرین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: واکنش پاشازاده به شایعه حضورش در شاهین بوشهر

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاهین شاهین شهرداری بوشهر لیگ برتر فوتبال مهدی پاشازاده باشگاه شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

تمرین سرخ‌ها در دو روز گذشته بدون حضور سرمربی برزیلی‌شان برگزار شد و این اولین تمرین سرخ‌ها با حضور اوسمار در سال جدید بود. تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کارهای تاکتیکی متفاوت انجام شد.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد.

محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم‌ ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!
  • پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد