Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@10:55:44 GMT

آغاز تمرینات فولاد از امروز بدون بازیکنان کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۳۵۴۴

آغاز تمرینات فولاد از امروز بدون بازیکنان کرونایی

ایسنا/خوزستان تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان از امروز (یکشنبه) بدون حضور بازیکنان کرونایی از سرگرفته می‌شود.

پس از ابتلای ۲۵ درصد از اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان به کووید - ۱۹، این تیم در هفته‌های بیست و سوم و بیست و چهارم برابر تیم‌های نساجی و نفت مسجدسلیمان به میدان نرفت تا با حضور در قرنطینه و بهبود نفرات کرونایی تیم، برای ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم فولاد از امروز، ۲۲ تیرماه بدون حضور بازیکنان کرونایی این تیم در اهواز آغاز می شود. همچنین در صورت منفی اعلام شدن دو تست متوالی بازیکنان کرونایی تیم، این نفرات در روزهای آینده به تمرینات فولاد اضافه خواهند شد.

فولاد پس از دو هفته حضور در قرنطینه، خود را برای دیدار حساس با پرسپولیس در تاریخ ۲۶ تیرماه آماده می‌کند.

شاگردان نکونام اکنون با ۲ بازی کمتر نسبت به رقبای بالای جدولی خود، با ۳۹ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان بازیکنان کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد

به گزارش همشهری آنلاین با ادامه مصدومیت علیرضا بیرانوند و دوری او از تمرینات امیررضا رفیعی مثل دو بازی قبلی مقابل گل‌گهر و ملوان در آبادان هم سنگربان اصلی سرخ‌ها خواهد بود.
با توجه به حضور امیررضا رفیعی که چند روز قبل 22 سالگی را پشت سر گذاشت مهرشاد اسدی دیگر دروازه‌بان جوان سرخ‌ها به عنوان گلر ذخیره روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
مهرشاد اسدی که قد و قامت بلندتری نسبت به رفیعی دارد متولد قائمشهر است و برخلاف تصورات از آکادمی پرسپولیس بالا نیامده اما از تابستان سال گذشته و همزمان با حضور رفیعی به تمرینات تیم بزرگسالان اضافه شده است.

نکته اینجاست که پرسپولیسی‌ها از کیفیت دروازه‌بانی مهرشاد اسدی در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی نیز به‌شدت تمجید می‌کنند و می‌گویند او هیچ کم و کسری نسبت به رفیعی ندارد و هر دو دروازه‌بان می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند کما اینکه رفیعی در سه مسابقه‌ای که به میدان رفت نشان داد اینطور هم نیست که بعد از هر بار مصدومیت یا محروم شدن بیرانوند دست و دل هواداران پرسپولیس به‌خاطر نداشتن دروازه‌بان ذخیره مطمئن بلرزد.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند اینکه رفیعی به‌عنوان دروازه‌بان دوم انتخاب شد و مهرشاد اسدی گزینه سوم شناخته شد به تفاوت کیفی این دو دروازه‌بان برنمی‌گردد و این انتخاب ریشه فنی ندارد و تنها به‌خاطر بازی‌های بیشتر تدارکاتی رفیعی، او جلوتر از مهرشاد قرار می‌گیرد.
به هر حال از آنجایی که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند از بازی هفتم اردیبهشت ماه در جام حذفی مقابل آلومینیوم در اراک به دروازه سرخ‌ها باز خواهد گشت و رفیعی به نیمکت تیمش برمی‌گردد مهرشاد اسدی هم احتمالا آخرین نیمکت‌نشینی خود در این فصل را مقابل صنعت نفت آبادان تجربه می‌کند مگر اینکه باز هم اتفاقات عجیب و غریب باعث شود تا او به لیست بیست نفره سرخ‌ها درمسابقات آتی‌شان راه یابد.

کد خبر 845344 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اجرای قانون ناشناخته: کارت زرد دوم بدون اخراج!
  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد