Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزموده با بیان اینکه از برکات نماز جمعه آگاهی دادن به مردم از اسلام و رویدادهای سیاسی و اجتماعی است گفت: در طول هفته این اجتماع سبب اتحاد و همبستگی و انسجام می‌شود و دشمنان را به وحشت می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، حجت‌الاسلام«ابراهیم آزموده» ظهر امروز(یکشنبه، ۲۲ تیر) در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور است اظهار کرد: خداوند در قرآن به خواندن نماز جمعه تاکید کرده است و از پیامبر(ص) روایت داریم که هنگامی نماز یومیه برگزار می‌شود با آرامش گام بردارید اما وقتی نماز جمعه برگزار می‌شود با شتاب به سمت نماز جمعه حرکت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت ماسال با بیان اینکه از برکات نماز جمعه آگاهی دادن به مردم از اسلام و رویدادهای سیاسی و اجتماعی است افزود: در طول هفته این اجتماع سبب اتحاد و همبستگی و انسجام می‌شود و دشمنان را به وحشت می‌اندازد.

 

وی با بیان اینکه از اهداف دشمنان بر هم زدن صفوف نماز جمعه است گفت: تجدید روح دینی و نشاط معنوی برای توده مردم مسلمان از دیگر فضایل نماز جمعه است.

 

حجت‌الاسلام آزموده با بیان اینکه به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز کشور کلیه ادارات و نهادها نسبت به پرده نویسی سالروز اقامه نماز جمعه اقدام و توسط شهرداری در سطح شهرستان نصب شود تصریح کرد: مرکز بهداشت و درمان و هلال احمر در راستای ویزیت رایگان در نماز جمعه سوم مرداد اهتمام بورزند.

 

امام جمعه موقت ماسال گلباران مزار شهدا بعد از نماز جمعه سوم مرداد، تهیه ۳۰عدد گل با گلدان، تبلیغات و تیزر در همین راستا توسط تلویزیون شهری، تهیه احادیث و روایات و نصب بر روی ماشین‌های حمل و نقل عمومی، استقرار میز خدمت و تجلیل از مدافعان سلامت را از جمله برنامه‌های سالروز اقامه نخستین نماز کشور در شهرستان ماسال عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه در روز سوم مردادماه شهرداری نسبت به شست‌وشوی خیابان و مسجد اقدام کند خاطرنشان کرد: سپاه ماسال هم همزمان با سوم مرداد نمایشگاه عکس شهدا را در مسجد برپا کند.

 

حجت‌الاسلام آزموده با بیان اینکه به مناسبت سالروز تاسیس اقامه نماز جمعه با اصحاب رسانه نشستی برگزار می‌شود اظهار کرد: در نماز جمعه سوم مرداد از امام جمعه اسبق شهرستان هم تجلیل به عمل می‌آید.

 

امام جمعه موقت ماسال با بیان اینکه دیدار با خانواده متوفای نماز جمعه را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: تجلیل از هیئت‌های مذهبی و مساجد فعال شهرستان جزء برنامه‌های سوم مرداد است.

 

وی گفت: نمایشگاه کتاب، دیدار با خانواده شهدا، انعکاس خبری، مستندسازی عملکرد نماز جمعه و نشست مشترک امام جمعه با ائمه جماعت شهرستان از دیگر برنامه‌ها است.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالروز اقامه نماز جمعه نماز جمعه سالروز اقامه سوم مرداد نماز جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری آغاز شد.

در حال تکمیل...

کد خبر 6082395 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • عملیات تنبیهی وعده صادق عامل وحشت غرب شده است
  • عملیات وعده صادق غرور مسلمانان جهان را احیا کرد
  • نماز جمعه همدان به وقت ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • اتحاد روزافزون نیروهای مسلح موجب عصبانیت دشمنان شده است