Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ این روزها که کرونا در استان هرمزگان شیوع گسترده‌ای دارد بیماران زیادی در بخش آی سی یو بستری می‌شوند و همین امر موجب‌ تکمیل کامل این بخش شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، روزهای بحرانی کرونا در هرمزگان همچنان ادامه دارد و شمار جانباختگان کرونا به 382 نفر رسیده و تنها یک خیز دیگر تا رسیدن شمار فوتی‌ها به 400 نفر باقی مانده است، طی هفته‌ای که گذشت آمار جانباختگان 35 درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط قرمز کرونایی در گنبدکاووس / وضعیت بیمارستان‌ها‌ ‌خوب نیست / اعزام بیماران ‌جدید ‌به ‌گرگان + فیلماعلام وضعیت قرمز در 7 شهرستان گیلان؛ تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان افزایش یافتجولان کووید 19 در استان فارس / بیمارستان‌ها تکمیل و کادر درمان خسته شده‌اند / مردم فرش قرمز را جمع کنند

 همچنین آمار بیماران بستری در ICU و بدحال افزایش قابل توجهی داشته و کادر درمان با وجود این شرایط سخت، شبانه روز در حال خدمت به بیماران هستند در حالی که عده‌ای از مردم همچنان کرونا را جدی نگرفته‌اند، گویی داخل بیمارستان یک دنیا و بیرون از بیمارستان دنیایی دیگر است.

اینجا بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با 26 تخت است که جدال مرگ و زندگی در بیماران این بخش و تلاش کادر درمان برای نجات آنها از چنگال مرگ را می‌توان مشاهده کرد.

انتهای پیام/868/ش

R7555/P/S6,58/CT7 بیشتر بخوانید... ۹ بخش کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان اردبیل فعال است مرتضی تبریزی از بیمارستان مرخص شد گزارش میدانی تسنیم| وضعیت بحرانی کرونا در استان هرمزگان / تخت‌های بیمارستان‌ها پر و ICU جایی برای بیماران بدحال ندارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک گور جمعی دیگر در بیمارستان «ناصر» غزه

 منابع رسانه‌ای فلسطین امروز (دوشنبه) از کشف یک گور جمعی دیگر در بیمارستان ناصر در شهر «خان یونس» واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایرنا، شبکه فلسطینی «القدس» در این باره گزارش داد که ظهر امروز یک گور جمعی دیگر در محوطه بیمارستان ناصر کشف شد.

طبق این گزارش، در این گور جمعی پیکر ۷۳ شهید فلسطینی کشف شده است.

این شبکه اعلام کرد که تا کنون پیکر ۲۸۳ شهید در این گورهای جمعی در خان یونس کشف شده است.

در همین راستا، سازمان دفاع شهری نوار غزه نیز اعلام کرد: سه گور جمعی در بیمارستان ناصر وجود دارد و تعداد شهدا صدها نفر تخمین زده می‌شود.

پیشتر سخنگوی سازمان دفاع شهری نوار غزه اعلام کرده بود: بسیاری از اهالی منطقه ناپدید شده‌اند و نمی‌دانیم که آن‌ها بازداشت شده یا دفن شده‌اند.

وی افزود: بعد از خروج اشغالگران از برخی مناطق غزه، ۲ هزار شهروند فلسطینی ناپدید شده‌اند. ارتش اسرائیل به فلسطینی‌ها می‌گوید که شما در امنیت هستید ‌و به شما آسیبی نمی‌رسد و سپس چند دقیقه بعد به طور مستقیم آن‌ها را به قتل می‌رساند.

این مسوول فلسطینی همچنین گفت که بیشتر شهدای گورستان‌های جمعی و بیمارستان‌ها زنان و کودکان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • افزایش پیکرهای کشف شده در گور جمعی بیمارستان ناصر به ۳۱۰ پیکر
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • کشف یک گور جمعی دیگر در بیمارستان «ناصر» غزه
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار