Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

علی علیپور در خصوص برد سرخپوشان در تبریز و مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: به نظرم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و شرایط آب و هوایی هم بسیار مناسب و ایده‌آل بود. ما در این بازی چند موقعیت خوب به دست آوردیم اما از آنها استفاده نکردیم. هر چند که در اواخر بازی پنالتی برای ما گرفته شد و توانستیم به گل برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باید بگویم که تیم ماشین‌سازی هم نظم تیمی خیلی خوبی داشت و روی ضد حملات برنامه داشتند اما خوشبختانه با تمرکز زیاد و انجام دادن صحبت‌های کادر فنی توانستیم نتیجه مورد نظرمان برسیم.

اخبار ورزشی- علیپور در خصوص این که مهدی ترابی در این بازی پنالتی زد اما شاید خیلی‌ها منتظر بودند خودش پشت ضربه برود افزود: ما با هم درباره زدن پنالتی صحبت کرده بودیم. من همراه با احمد نوراللهی و مهدی ترابی قبل از بازی حرف زدیم و گفتیم که اگر پنالتی در بازی به دست آمد من بزنم.

وی ادامه داد: اما چون در آن دقیقه خاص پنالتی شد و این پنالتی روی من انجام شد و از آن جایی که من یک استارت چند متری زده بودم به همین دلیل در آن شرایط وضعیت خیلی خوبی برای زدن پنالتی نداشتم. البته باید اتفاق جالبی را بگویم و آن اینکه بعد از اینکه روی من پنالتی شد مهدی ترابی بالای سرم آمد و خواست حالم را بپرسد اما تا او را دیدم گفتم تو پنالتی بزن که خوشبختانه پنالتی خوبی هم زد و گل شد. خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و به پوکر قهرمانی نزدیک‌تر شویم.

علیپور در خصوص اینکه شاید خیلی‌ها منتظر بودند تا انتقام پنالتی بازی رفت مقابل ماشین‌سازی را در بازی برگشت بگیرد و خودش پنالتی بزند تصریح کرد: مهم‌تر از هر چیز هدف و عملکرد تیم است. من در این بازی پنالتی گرفتم و با آن خطایی که باعث اخراج بازیکن ماشین سازی شد به نظرم مثبت بودن خودم را نشان دادم. به این مسائل فکر نمی‌کنم و به دنبال خودخواهی هم نیستم چرا که در تیم، هر بازیکنی گل بزند ارزش دارد چون هدف همه ما یک چیز است و آن هم قهرمان شدن است.

مهاجم  پرسپولیس  در خصوص اینکه مهدی ترابی گفته بود دوست دارد علیپور آقای گل شود اما حالا شانس ترابی برای رسیدن به این عنوان بیشترشده، خاطرنشان کرد: اصلا در تیم ما از این حرف‌ها نیست. اگر آمار را ببینید متوجه می‌شوید که چند پاس گل من به مهدی دادم و چند پاس گل او به من داده یا اینکه من برای پرسپولیس پنالتی گرفتم و مهدی زده یا برعکس. برای ما این حرف‌ها اصلا مهم نیست چرا که هدف همه ما مهم است و آن هم قهرمان شدن است. در تیم ما رفاقت و دوستی زیادی وجود دارد که این مساله به ما کمک زیادی می‌کند تا همه برای یک هدف قدم برداریم. همه با هم رفیق و دوست هستیم و هرچه برای تیم، صلاح باشد آن را انجام می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به پوکر قهرمانی نزدیک هستند گفت: به هر حال شش بازی تا پایان لیگ بازی مانده اما با وضعیت به وجود آمده شاید با چند امتیاز دیگر قهرمان شویم. شاید هم زودتر از آن چیزی که خیلی‌ها فکر نمی‌کنند بتوانیم قهرمان شویم و به پوکر برسیم اما اگر قهرمان شویم هم شک نکنید تک تک بازی‌های بعد از قهرمانی را هم باید باید ببریم تا یک عملکرد خوب از خود به جا بگذاریم.

مهاجم پرسپولیس در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه و درمورد بازی با فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام مربی خوب و کاربلدی است و تیم خیلی خوبی هم دارد. یکی از خصیصه‌های نکونام این است که تیم‌های حریف را خوب آنالیز می‌کند. فکر می‌کنم بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. هرچند که فولادی‌ها بی مهابا حمله نمی کنند چرا که به دنبال سهمیه آسیایی هستند اما ما هم پرسپولیس هستیم و تاکتیک‌های خودمان را داریم. قطعا اگر آن چیزی را که کادر فنی می‌خواهد در زمین انجام دهیم ان شاالله سه امتیاز این بازی را هم خواهیم گرفت.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مهدی ترابی پنالتی پرسپولیس فولاد خوزستان پرسپولیس پنالتی علی علیپور مهدی ترابی مهدی ترابی ماشین سازی خیلی خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان

به گزارش ورزش سه، از چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مس در رفسنجان میزبان پیکان تهران خواهد بود. این دو تیم در فصل جاری لیگ برتر، دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که مسی‌ها در تهران پیروز میدان بوده‌اند و دیدار اخیر دو تیم هم در رفسنجان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
نکته قابل توجه درباره نارنجی‌های مس اینکه این تیم همچنان پس از حضور محرم نویدکیا در راس کادرفنی خود از آغاز نیم فصل دوم، هیچ باختی را تجربه نکرده است. مس همچنین در هفت دیدار اخیر خود گلزنی کرده تا نشان دهد راه و رسم باز کردن دروازه‌ها را بلد است و باید دید تیمی که توانسته با حذف استقلال، صدرنشین کنونی لیگ برتر، به این مرحله از جام حذفی برسد، می‌تواند با پیروزی بر یک تیم تهرانی دیگر به ماجراجویی خود ادامه دهد یا نه.
در سمت مقابل پیکان هم این روزها با رضا عنایتی از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کرده و آن‌ها در ۱۰ دیدار اخیر خود فقط یک بار مقابل پرسپولیس بازنده بوده‌اند. خودروسازان با نتایج مناسبی که داشته‌اند از قعر جدول هم فاصله گرفته‌اند تا ادامه رقابت‌های لیگ برتر را با خیال آسوده‌تری پشت سر بگذارند و باید دید پس از سپری کردن یک بازی نسبتاً ساده‌تر مقابال ستارگان بهمن جوان تهران، مقابل مس در رفسنجان چه نتیجه‌ای خواهند گرفت و می‌توانند به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی برسند یا نه.

گزارش لحظه به لحظه "ورزش سه" از دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان را در همین صفحه دنبال کنید:

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران؛ پنج‌شنبه 1403/02/06 ؛ ساعت 17:45
ورزشگاه: شهدای مس رفسنجان
داوران: مهدی اجاقی / کمک داورها: حامد صفایی و مرتضی هوشیار / داور چهارم: علی سام

ترکیب پیکان:
محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم
سرمربی: رضا عنایتی

ترکیب مس رفسنجان: 
حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.
سرمربی: محرم نویدکیا

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است