Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل ظهر یکشنبه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهارکرد: با ادامه روند صعودی شیوع کرونا تمام شهرهای گلستان در محدوده قرمز قرار دارد.

وی افزود: گلستان دو هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی دارد و تعداد تخت ها در شهرهای شرق به نسبت جمعیت محدود است لذا باید مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضل گفت: روز گذشته ۷۳۰ بیمار در مراکز درمانی سطح استان بستری بودند که امروز این تعداد به ۶۹۸ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: روز گذشته ۱۲ فوتی ناشی از کرونا در استان اتفاق افتاد و وضعیت بیمارستان ها اشباع شده است.

وی با بیان اینکه تخت های بیمارستانی در شهرستان های گنبدکاووس، مینودشت، کلاله، آق قلا و بندرترکمن پر شده است، تأکید کرد: باید با افزایش محدودیت ها و نظارت بر نحوه اجرای مصوبات روند شیوع را نزولی کرده تا بار مراجعات به بیمارستان ها کاهش یابد.

فاضل گفت: دغدغه تأمین اکسیژن برای بیماران وجود داشت که تا دو هفته آینده با خرید تجهیزات جدید این مشکل برطرف می شود.

کد خبر 4972090

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا گرگان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند شهرکرد حجاب و عفاف استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ مهدی احمدی نژاد، با اشاره به تفاوت مجروحان انفجار، تروریستی کرمان با مجروحان زمان جنگ گفت: زمان جنگ به دلیل داغ شدن گلوله و ترکش‌ها، استریل محسوب می‌شدند، اما این ساچمه‌ها داغ نشده و استریل نبودند.

 وی افزود: اتفاقی که در کرمان افتاد کاملاً جدید بود و بعد از حادثه و اعمال جراحی ما متوجه عفونت‌های بسیار شدیدی در مجروحان این حادثه شدیم. 

وی با بیان اینکه این عفونت‌ها نه تنها در مجروحان بستری در بیمارستان‌های کرمان، بلکه در مجروحان بستری در دیگر بیمارستان‌ها هم مشاهده شد افزود: در بازدیدهایی که از چهارمجروح بستری دربیمارستان بقیه‌الله تهران داشتیم این مجروحین نیز همه دچار عفونت‌های بسیار شدید شده بودند.

وی تصریح کرد: همه مجروحان این انفجار تروریستی به عفونت‌های بسیار شدیدی دچار شدند و هنوز هم تعدادی از این مجروحان در حال درمان هستند.

احمدی‌نژاد، با اشاره به اینکه ساچمه‌ها را برای آزمایش فرستادیم، افزود: احتمالاً این ساچمه‌ها قبل از کارگزاری آلوده شده باشند، وجود دارد وکسی که کار تروریستی می‌کند از انجام هیچ کار ناجوانمردانه‌ای کوتاهی نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان
  • بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد