Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از دستگیری ۴ حفار غیرمجاز در روستای اقر شهرستان فریمان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی سرهنگ محمدعلی مدیر امروز با اعلام این خبر افزود: «با دریافت خبری مبنی بر حفاری غیرمجاز در روستای اقر شهرستان فریمان نیروهای پایگاه میراث فرهنگی با هماهنگی پلیس اطلاعات شهرستان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او ادامه داد: «مأموران پایگاه حفاظت میراث فرهنگی ۴ نفر حفار غیرمجاز را حین حفاری دستگیر و ابزار حفاری نیز کشف و ضبط شد.»
سرهنگ مدیر گفت: «متهمان به پرونده تشکیل‌شده به مراجع قضایی معرفی شدند و موضوع در دست پیگیری است.»
گفتنی است: روستای اقر در فاصله ۱۰ کیلومتری شهر فریمان قرار دارد، فریمان در فاصله ۷۵ کیلومتری مشهد مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حفاری غیرمجاز میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کاظمی درکارگروه اجتماعی فرهنگی اجتماعی سلماس با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در سلماس برگزار میشود گفت:  این شهرستان آمادگی لازم برای ارائه ظرفیت های هنری فرهنگی تاریخی سلماس  را دارد.

اوبا اعلام اینکه ۲۶اردیبهشت جشنواره بین المللی شعر رضوی در سلماس برگزار میشود  گفت: بیش از ۷کشور خارجی در این جشنواره حضور دارند و بیش از ۵۲٠اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

کاظمی همچنین بر اجرای طرح حجاب و عفاف در این شهرستان تاکید کرد .

 

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان