Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری هفته گذشته از بازیکنی پرده برداری کرد که می تواند فوتبال دستی جدید لیگ برتر باشد؛ نادر محمدی اوت انداز جوان پیکان که می گوید دوست ندارد فقط این قابلیت باعث شهرتش در لیگ برتر شود.

نادر محمدی مدافع جوان تیم پیکان در دو هفته ‌ای که برای این تیم به میدان رفته عملکردی موفقیت‌آمیز و چشمگیر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر محمدی از رده سنی امیدها جزو بازیکنان مؤثر پیکان بوده و حالا در ترکیب تیم بزرگسالان خوش می‌درخشد اوت بلندهای این بازیکن و نحوه پرت‌اب هایش منحصر به خود نادر است 

به گزارش  طرفداری، نادر محمدی گفت:

حدود 10 سال به صورت حرفه‌ای ژیمناستیک کار کرده ‌ام والان مربی این رشته ورزشی هستم و برای پرتاب‌های بلند معلق می زنم تا توپ با سرعت حداکثری به همبازیانم برسد اما دوست ندارم تمام توانایی‌هایم زیر سایه پرتاب‌هایم قرار بگیرند یک مدافع باید فاکتورهایی نظیر قدرت بازیخوانی، نظم، سرعت، قدرت سرزنی، دارای مهارت در تحلیل بازیکنان حریف باشد و بتواند از عقب زمین مانند یک پاسور با هر دوپا بازیسازی کند و امیدوارم توانمندی و زحمات یک بازیکن زیر سایه یک فاکتواش قرار نگیرد 

محمدی در ادامه گفت:

در مسابقات امیدها در 14 بازی 11 پاس گل دادم خوشحالم در دو مسابقه ‌ای که به عنوان بازیکن ثابت برای پیکان به میدان رفتم یک پاس گل دادم و یک گل هم برابر تیم گل گهر به ثمر رساندم و کمترین وظیفه‌ام این است از صمیم قلب از عبدالله ویسی و محمدرضا طهماسبی و سایر مربیان تشکر کنم. خیلی صادقانه از تک ‌تک بازیکنان پیکان تشکر می ‌کنم باور کنید همبازیانم برای من بیشتر از خودم خوشحال‌ هستند. در جریان بازی با ذوب‌آهن در اصفهان آنهایی که در زمین نبودند از روی سکوها مرا تشویق می‌کردند و این همه محبت آن‌ها مرا از فرط خوشحالی بغض‌آلود کرده بود یا بعد از گلی که به گل گهر زدم باز هم از جانب بازیکنان پیکان به شدت تشویق شدم. من در این دو هفته شرمنده محبت‌های علی حمودی کاپیتان پیکان هم شدم ایشان فوتبالیست بسیار بزرگی بوده و برادرانه به من کمک کرده است.

محمدی در پایان گفت:

جایگاه پیکان در جدول لیگ برتر باید تک رقمی باشد اما به دلایلی که گفتنش چیزی را تغییر نمی‌دهد، از جمله بدشانسی ‌های زیادی که در چند بازی گریبان مان را گرفت باعث شد در رده‌های پایانی جدول قرار بگیریم اما خوشحالم پیکان دوباره احیا شده و با تلاش مجموعه باشگاه در دو بازی اخیر شش امتیاز کسب کرده و مسلماً به دنبال کسب حداکثر امتیازات در بازی‌های باقیمانده خواهیم بود.

همچنین ببینید

پرتاب اوت اعجاب انگیز در لیگ برتر ایران / ویدیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نادر محمدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان

در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (پنجشنبه) دو تیم مس رفسنجان و پیکان به مصاف هم خواهند رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در شهر رفسنجان برگزار خواهد شد و مس و پیکان پس از دو هفته‌ باید به مصاف هم بروند. دو تیم در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر در رفسنجان با هم بازی کردند که نتیجه آن دیدار با تساوی 2-2 خاتمه یافت اما دیدار دوباره آنها باید برنده داشته باشد. مس با حذف استقلال به این مرحله رسیده و پیکان هم تیم دسته دومی ستارگان بهمن جوان را از پیش رو برداشته است.

صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟

مس پس پس از حضور نویدکیا، عملکرد خوبی داشته و در 11 بازی (10 بازی لیگ و یک بازی جام حذفی) شکست نخورده است. آخرین شکست مسی‌ها مربوط به بازی مقابل استقلال خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برمی‌گردد و شاگردان محرم نویدکیا بیش از 120 روز است که طعم شکست را نچشیده‌اند. پیکان هم با رضا عنایتی روند روبه‌رشدی داشته و با قرار گرفتن در رتبه دوازدهم جدول تا حدودی خیال این تیم از سقوط راحت شده است. دیدار دو تیم از جنبه‌ای دیگر هم می‌تواند حائز اهمیت باشد، تقابل رضا عنایتی سرمربی پیشین تیم امید و محرم نویدکیا که یکی از گزینه‌های هدایت این تیم بود. 

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی:

پنجشنبه 6 اردیبهشت

مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت 17:45- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه 7 اردیبهشت

مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت 17:45- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان

فجر شهیدسپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت 18- ورزشگاه حافظیه شیراز

هوادار تهران- مس سونگون - ساعت 18:15- ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت 18:15- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان- ساعت 18:30- ورزشگاه یادگار امام

ملوان بندرانزلی- سایپا تهران- ساعت 18:30- ورزشگاه سیروس قایقران

آبی‌پوشان ملاثانی- سپاهان- ساعت 19:30- ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت