Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر دولت مستعفی یمن در اردن درباره حمایت عربستان سعودی از پروژه جدایی‌طلبی در یمن هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «علی العمرانی» سفیر دولت مستعفی منصور هادی در اردن با هشدار درباره حمایت ریاض از پروژه جدایی‌طلبی در یمن، تأکید کرد که این امر از سوی اکثریت یمنی‌ها مردود و محکوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العمرانی در حساب توئیتری خود خطاب به آنچه «برادران نزدیک» (سعودی‌ها) خواند، نوشت: پروژه جدایی‌طلبی از سوی اکثریت قریب به اتفاق یمنی‌ها، مردود و محکوم است.

به نظر می‌رسد اشاره سفیر یمن به گروه موسوم به «المجلس الانتقالی الجنوبی»(شورای انتقالی جنوبی) است که از حمایت امارات برخوردار است و اخیرا نیز در چند استان جنوب یمن خودمختاری اعلام کرده و استان سقطری را نیز تحت سیطره خود درآورده است.

طبق گزارش وبگاه «عربی ۲۱»، سفیر یمن در اردن افزود: «تنها دشمنان اعراب و یمن از حمایت‌های ضمنی یا آشکار از جدایی‌طلبان بهره خواهند برد و این امر تنها به نفع دشمنانی است که اکنون با آنها یا نمایندگان آن‌ها در حال جنگ هستید».

این اظهارات العمرانی در حالی است که گفت‌وگو بین دولت مستعفی یمن به ریاست «عبدربه منصور هادی» و شورای انتقالی جنوب تحت نظارت عربستان سعودی برای اجرای توافقنامه ریاض به بن‌بست رسیده است و دلیل آن هم این است که شورای انتقالی اجرای بخش سیاسی این توافقنامه پیش از اجرایی شدن بخش‌های امنیتی و نظامی را شرط خود قرار داده که دولت هادی با آن مخالف است.

توافقنامه ریاض در نوامبر ۲۰۱۹ تحت نظارت عربستان سعودی به امضا رسید.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: هشدار به ریاض جدایی طلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # عربستان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • (ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • تعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟
  • هشدار عربستان به زائران برای حضور بدون مجوز در این کشور
  • اهداف عربستان از گسترش روابط با ارمنستان/ ریاض به رقیب ایران در قفقاز تبدیل شد؟