Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@07:45:04 GMT

تجمع در موبایل فروشی ها باید کاهش یابد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۳۹۲۸

تجمع در موبایل فروشی ها باید کاهش یابد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: تجمع در مغازه های موبایل فروشی این شهرستان باید کاهش یابد.

«رضا مجیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: علاوه بر کاهش تجمع در مغازه های موبایل فروشی های شیروان، همچنین مشتریان به نوبت و بدون تجمع داخل مغازه باید اموراتشان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان بیان کرد: آرایشگاه های زنانه و مردانه باید طبق نوبت دهی قبلی مشتریان را پذیرش کنند و تجمع و نوبت نشینی داخل مجموعه باید حذف شود.

 


مجیدی عنوان کرد: در صورت ادامه تجمع در گیم نت ها، امکان تعطیلی این اماکن وجود دارد.

 

 رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان با اشاره به لزوم همکاری اقشار مختلف جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان عنوان کرد: کسبه و مردم حتما از ماسک استفاده کنند و علیرغم همه هشدارهایی که توسط کادر بهداشتی، درمانی به مردم داده شده است، متاسفانه شاهد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همشهریان عزیز و صنوف هستیم.

 


مجیدی گفت: افزایش تعداد افراد کرونا مثبت، افزایش تعداد موارد بستری و فوتی، بروز بیماری با شدت بالا در مبتلایان و افزایش موارد شدید در افراد با سن پایین تر حاکی از این مساله است که بیماری نه تنها ضعیف نشده بلکه موج شدیدتری ایجاد کرده است.

 


وی تصریح کرد: باید از حضور در مکان های شلوغ و سرپوشیده که تهویه مناسبی ندارند اجتناب کنیم، فاصله فیزیکی را رعایت کنیم، از سفرهای غیر ضرور بپرهیزیم، از ماسک استفاده کنیم به خصوص در جاهایی که امکان رعایت فاصله فیزیکی حداقل یک متر وجود ندارد.

 


وی اضافه کرد: همچنین باید دست ها را به طور مرتب با آب و صابون بشوییم و کلیه شرایط قرنطینه خانگی را در صورت ابتلا به بیماری رعایت کنیم و از حضور در مکان های پرتردد، مهمانی ها، دور همی ها و برپایی این مجالس بپرهیزیم.

 


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان افزود: رعایت نشدن دستور العمل های بهداشتی و افزایش شمار مبتلایان، کادر درمانی را دچار فشار کاری و فرسایش جسمی و روحی می‌کند و به انگیزه آنان که تاکنون با ایثار و فداکاری فعالیت کرده اند لطمه جدی وارد خواهد کرد و ما نباید بگذاریم چنین اتفاقی رخ دهد.

 


مجیدی افزود: آنچه ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه آتی خود مورد بررسی و تصویب قرار خواهد داد با توجه به مجموعه مباحث و بررسی‌های به عمل آمده از سوی کمیته‌های مختلف، روش‌های اجرایی و مؤثر نظارت بر دستور العمل ها و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند با تعیین شرح وظایف معین برای بخش‌های مختلف نظارتی خواهد بود.

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: صنعت معدن و تجارت شیروان موبایل معدن و تجارت شیروان رییس اداره صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری علم  و فناوری آنا به نقل از رویترز، شرکت تسلا پس از کاهش قیمت خودرو‌های خود در ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفته است این کاهش قیمت را در کشور‌های دیگر نظیر آلمان و چین نیز اعمال کند.

این شرکت که با کاهش فروش و تشدید جنگ قیمت خودرو‌های الکتریکی (EVs) میان شدکت‌های سازنده دست و پنجه نرم می‌کند، تصمیم دارد با افت فروش خودور‌های خود مقابله کند و به همین دلیل قیمت را در تعدادی از بازار‌های اصلی تسلا از جمله چین و آلمان کاهش می‌دهد؛ قرار است این کاهش قیمت در برابر خودرو‌های برقی چینی به صورت ویژه اعمال شود.

این کاهش قیمت پس از آن صورت گرفت که تسلا به مدیریت ایلان ماسک، در ماه آوریل گزارش داد که تحویل خودرو‌های جهانی آن در سه ماهه اول سال جادی میلادی برای نخستین بار در نزدیک به چهار سال اخیر کاهش یافته است.

ماسک در پستی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده شرح داده، قیمت‌های تسلا باید مرتباً تغییر کند تا تولید با تقاضا مطابقت داشته باشد.

براساس داده‌های موجود، تسلا به عنوان رهبر بازار خودرو‌های برقی، بیش از یک سال است که با کاهش فروش خودرو‌های خود مواجه شده است. از طرفی، سرعت پایین این شرکت در به‌روزرسانی مدل‌های قدیمیِ ارزان‌تر در عقب‌افتادن آن نسبت به شرکت‌های چینی مؤثر بوده؛ تسلا به دلیل بهره‌بردادی از نرخ بهره بالا نسبت به بروزرسانی مدل‌های قدیمی بی‌توجهی کرده و در این بین با تغییر سلیقه مشتریان خود مواجه شده است.

به گفته سخنگوی تسلا، در بسیاری از کشور‌های دیگر در اروپا، خاورمیانه و آفریقا نیز قرار است کاهش قیمت اعمال شود.

متخصصان حوزه خودرو باور دارند، تسلا در به‌روزرسانی مدل‌های قدیمی خود آهسته عمل کرده، در حالی که رقبای این مدل از خودرو در چین، به عنوان بزرگترین بازار خودروی جهان، مدل‌های بروز و ارزان‌تری را عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • تجمع بانوان رودسری در حمایت از حجاب
  • سامسونگ و کوالکام به ۲۰ درصد سرعت دانلود بالاتر در شبکه 5G دست یافتند
  • کاهش مالیات بر تولید؛ چگونه؟/ مالیات غیرمولدها باید افزایش یابد