Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۲۲ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۴۹۹ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۵۷ هزار و ۳۰۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۸۲۹ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: ۳ شهید و ۷۰ پرسنل کرونایی در بیمارستان بقیة‌الله اعلام نتایج یک دارو برای درمان کرونا کرونا در پاییز و زمستان بدتر از بهار و تابستان

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۱۹ هزار و ۹۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.
 ۳۳۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری افزود: تا کنون یک میلیون و ۹۷۲ هزار و ۲۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی متذکر شد: استان‌های تهران، فارس،کرمان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، بوشهر، هرمزگان و آذربایجان شرقی هم در وضعیت هشدار قرار دارند. 

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم وزارت بهداشت سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه : یک فروند سوخو-۲۵ اوکراین سرنگون شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که زیان تسلیحاتی ارتش اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافت.

وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی روسیه در ۲۴ ساعت گذشته یک فروند جنگنده سوخو ۲۵ ارتش اوکراین و ۲۱۳ پهپاد را سرنگون کرده‌اند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، از ابتدای عملیات نظامی ویژه تا به امروز در مجموع ۵۹۱ هواپیمای نظامی اوکراینی، ۲۷۰ بالگرد، ۲۲۰۹۵ هواپیمای بدون سرنشین، ۵۰۶ سامانه موشکی ضدهوایی، ۱۵۸۱۲ تانک و سایر خودروهای زرهی رزمی، ۱۲۶۷ موشک انداز چندگانه، ۸۹۹۱ دستگاه توپخانه صحرایی و ۳ یگان ویژه نظامی و ۸ دستگاه خمپاره انداز ارتش اوکراین منهدم شده است.

کد خبر 6083640

دیگر خبرها

  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • آیین‎نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می‌شود
  • هر سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می شود
  • جان دوباره پدر به ۳ بیمار
  • بزودی آیین نامه فروش اینترنتی دارو ابلاغ می شود
  • روسیه : یک فروند سوخو-۲۵ اوکراین سرنگون شد
  • ارائه خدمتبه ۲ هزار و ۸۶۴ بیمار صعب‌العلاج و خاص