Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@18:07:40 GMT

درخواست هوآوی از شبکه مخابرات انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۳۹۹۰

درخواست هوآوی از شبکه مخابرات انگلیس

به گزارش افکارنیوز،

شرکت مخابراتی هوآوی چین خواستار دیداری با بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، شده است تا در آن برای به تاخیر انداختن برکناری تجهیزات این شرکت از شبکه تلفن همراه انگلیس به توافق برسند.

اخبار بین الملل-سازنده تجهیزات ارتباطی چین به دنبال آن است که حذف خود را از نسل پنجم شبکه تلفن همراه انگیس تا پس از انتخابات ژوئن ۲۰۲۵ به تعویق بیندازد با این امید که دولت جدید تصمیم جاری را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این روزنامه، در مقابل هوآوی نیز متعهد خواهد شد که تجهیزات خود را که مورد استفاده در شبکه‌های نسل چهارم، سوم و دوم (۲G، ۳G و G۴) نیز قرار می‌گیرد در انگلیس نگه دارد.

انگلیس در ماه ژانویه بخش محدودی از شبکه G ۵ آینده خود را به هوآوی واگذار کرد، اما وزرای کابینه جانسون در آن زمان گفتند اعمال تحریم‌های آمریکا بر این شرکت ممکن است به معنای آن باشد که دیگر این شرکت قابل اعتماد نیست. از سوی دیگر نخست وزیر انگلیس با فشار بالای آمریکا و همچنین برخی از نمایندگان پارلمان انگلیس مواجه شده است که فعالیت این شرکت سازنده تجهیزات مخابراتی را به دلایل امنیتی ممنوع اعلام کند.

لیو شیائوومینگ، سفیر چین در انگلیس، نیز هفته گذشته هشدار داد که کنار گذاشتن شرکت هوآوی می‌تواند یک «پیام بسیار بد» برای تجارت چین ارسال کند.

این خبر پس از آن منتشر می‌شود که هفته گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه مقامات انگلیس در حال بررسی پیشنهادی هستند که نصب تجهیزات فناوری جدید هوآوی در شبکه G۵ انگلیس را در کمتر از شش ماه متوقف کند و به حذف بخش‌هایی که پیش‌تر نصب شده‌اند نیز سرعت ببخشد، زیرا سازمان امنیت ملی انگلیس از نگرانی‌های امنیتی جدیدی در ارتباط با فناوری‌های هوآوی سخن گفته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: چین هوآوی آمریکا چین آمریکا هوآوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد

داود مخلصی مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و پیش بینی شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران برای امدادرسانی در حالت آماده بکار قرار دارند. 

او افزود: هماهنگی‌های لازم برای آمادگی پیمانکاران بخش خصوصی برای آماده باش پرسنل و امکان بکارگیری تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات انجام شده است. 

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد ادامه داد: ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به مشترکین فاضلاب، بازدید از دریچه منهول‌های فاضلاب به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب، مدیریت بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب به دلیل ورود روان آب‌ها و افزایش دبی تصفیه خانه ها، مرمت و آسفالت کانال‌ها و مسیر‌های حفاری شده، رصد مستمر وضعیت تاسیسات تامین، تولید و انتقال آب تا پایان شرایط اضطراری، اعلام سریع گزارش هرگونه حادثه احتمالی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده شرکت آب و فاضلاب برای پیشگیری و پاسخگویی به شرایط اضطراری است. 

مخلصی خاطرنشان کرد: در جلسات مدیریت بحران مقرر شد با توجه به احتمال وقوع روان‌آب در سطح شهر یزد و سیلاب در رودخانه‌های فصلی، در صورت وارد آمدن آسیب به شبکه و تاسیسات آب و فاضلاب نسبت به اعزام تیم عملیاتی واکنش سریع برای رفع حادثه با قید فوریت اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان
  • بومی‌سازی تجهیزات آب و هواشناسی + فیلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ‌از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات