Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بیله‌سوار روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از این تانکر به هنگام عزیمت به جمهوری آذربایجان ۴۸۷ گرم هرویین و ۵۸۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه  کشف و ضبط شده است.

حسن قبادی بیان کرد: این مواد بصورت ماهرانه در داخل بسته فویل آلومینیومی با لایه آغشته به فلفل جاسازی شده بود.

فرماندار بیله‌سوار اظهارداشت: استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص، سگ موادیاب و ایکس ری‌های چمدانی برای رصد و کشف مواد مخدر در اداره کل گمرک بیله‌سوار موجب کاهش  قاچاق در این مرز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبادی افزود: اعتیاد به موادمخدر یکی از مهم‌ترین مشکلات اجتماعی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای افراد جامعه محسوب می‌شود.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان بیله‌سوار گفت: پیشگیری و راه‌های آگاه‌سازی مردم و جوامع هدف جزو اصلی‌ترین برنامه های شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر است.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب‌ها مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر بیله سوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر بیله سوار مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر بیله سوار مواد مخدر بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: با نظارت و همکاری تمامی ارکان مبارزه با مواد مخدر استان و حمایت دستگاه قضائی هیچ مرکز اقامتی ترک اعتیاد غیر مجازی در استان وجود ندارد.

وی افزود: در سال جاری شدت برخورد و کنترل با عوامل تولید و توزیع مواد مخدر بیشتر خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: اجرای طرح‌های امید و مهرانه با هدف بازگشت به زندگی عادی بهبود یافتگان و حمایت‌های اجتماعی از خانواده آنان به عنوان یکی از ضروری‌ترین اقدامات این شورا در سال جاری بود.

وی یادآور شد: با همت خیران پروژه بهسازی و توسعه مرکز ماده ۱۶ گرگان بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

زنگانه با اشاره به افتتاح مرکز نگهداری معتادان متجاهر شرق استان در هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: احداث و تجهیز این مرکز تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت داشته که با همکاری تمام اعضای شورا به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: از دستگاه قضائی می‌خواهیم تا با کسانی که در امر مبارزه با مواد مخدر خلل ایجاد می‌کنند قاطعانه برخورد کند.

استاندار گلستان گفت: تنها مرکز ماده ۴۲ معتادین استان به جهت سرعت بخشیدن به احداث آن فاز بندی شده که با تقسیم کار فاز نخست آن امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: علاوه بر طرح نماد (نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش آموزان) طرح یاریگران دانش آموزی نیز در گلستان اجرا شده و دفتر مرکزی آن در گرگان افتتاح می‌شود.

کد خبر 6085381

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد