Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:49:13 GMT

چند خبر کوتاه از شهرهای استان کردستان

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۴۰۰۰

چند خبر کوتاه از شهرهای استان کردستان

رییس شبکه توزیع برق بیجار گفت: در سه ماهه نخست سال، ۲۵۵ انشعاب برق در بخش های خانگی، کشاورزی و سایر مصارف با احداث ۲۲۵۰ شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار از مهمترین اقدامات شبکه توزیع برق شهرستان است.

 هادی محمدمرادیان اظهار داشت: از اهداف کلی اجرای کابل های خود نگهدار می توان به واگذاری انشعاب برق به مشترکین جدید، کاهش شعاع تغذیه شبکه فشار ضعیف، احداث روشنایی معابر و در نهایت کسب رضایتمندی همشهریان و مشترکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به منظور بهره‌برداری از این طرح ها مبلغ ۲ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال اعتبار از محل منابع داخلی و پرداخت قبوض تامین شده است.

محمدمرادیان یادآور شد: پیش از این طرح، ۶ هزار متر شبکه برق فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار در منطقه فاز یک شهرک آفتاب با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال که محل بودجه سرمایه‌ای سال ۹۹ تامین اعتبار شده بود به بهره برداری رسید.

محموله لوازم برقی قاچاق در بیجار کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی بیجار نیز گفت: : در گشت و کنترل یگان امداد شهرستان در محورهای مواصلاتی بیجار، محموله ۱۲۴ عددی لوازم برقی که در یک دستگاه خوردوی سواری پیکان جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمد صادق افزود: با توجه به افزایش قیمت ارز خارجی افزایش محموله‌های قاچاق توسط افراد سود جو دور از انتظار نیست که این محموله لوازم برقی شامل دستگاه سشوار، دستگاه اتو مو و دستگاه اصلاح سر و صورت به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال است.

وی تاکید کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع شد.

واژگونی تراکتور در سقز یک کشته بجا گذاشت

دهیار روستای درویان سفلی سقز گفت: یک مرد ۵۵ ساله بر اثر واژگونی تراکتور در روستای درویان سفلی این شهرستان فوت شد.

حامد فیروزنیا با بیان اینکه فرد فوت شده بر اثر این حادثه اهل این روستا است، اضافه کرد: این مرد ۵۵ سااله، حوالی عصر دیروز در حین کار کشاورزی بر اثر واژگونی تراکتور فوت کرد.

وی با اشاره به اینکه به محض اطلاع از این حادثه، اهالی روستا سریعا به محل حادثه آمدند، افزود: مرد فوت شده بعد از واژگونی تراکتور، توسط همسایه ها و اهالی این روستا پیدا شد.

روستای دره ویان سفلی در نزدیکی روستای مشهور مولان آباد از توابع بخش زیویه شهرستان سقز قرار گرفته است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان انرژی برق انتظامی شركت‌ توزيع نيروی برق بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان انرژی برق انتظامی شركت توزيع نيروی برق بیجار کردستان انرژی برق انتظامی شركت توزيع نيروی برق بیجار واژگونی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه

گردنه تته واقع در مسیر سروآباد _ پاوه با تلاش راهداران شهرستان سروآباد پس از گذشت پنج ماه بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، با اعلام روابط عمومی راهداری شهرستان سروآباد، محور سروآباد _ پاوه محدوده گردنه تته، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ بازگشایی و ایمن‌سازی شد و تردد به آسانی در آن در حال انجام است.

ارتفاع برف در این گردنه به بیشتر از پنج متر رسیده بود که امروز پس از گذشت پنج ماه بازگشایی شد.

گردنه تته از جمله گردنه‌های برف‌گیر استان کردستان است که معمولاً با اولین بارش برف در پاییز هر سال بسته می‌شود و تا فصل بهار سال آینده امکان بازگشایی آن وجود ندارد.

کد خبر 747587

دیگر خبرها

  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود