Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی یعقوبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به محدودیت تملک زمین، امکان ایجاد بوستان در منطقه ثامن کمتر از دیگر مناطق است لذا مدیریت شهری طبق برنامه ریزی‌های انجام شده ایجاد "ره‌باغ" در این منطقه را در دستور کار قرار داده ‌است.
وی ادامه داد: این هشت ره‌ باغ به اسامی بهشت نامگذاری شده و با تسهیل حرکت زائران در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی در بولوار شارستان که یکی از پرترددترین معابر است، امکان دسترسی به هشت محور منتهی به حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون شهردار مشهد گفت: در حاشیه این معابر علاوه بر فضای سبز و مبلمان شهری، فضای مخصوص پیاده روی و ایستگاه‌هایی برای استفاده مسافران از حمل و نقل عمومی نیز در نظر گرفته شده است.
وی افزود: ره‌باغ طوبی که از بولوار آیت الله شیرازی، شارستان رضوی یک آغاز و به بست شیخ طوسی منتهی می‌شود بطور کامل بهره‌برداری شده ‌است.
یعقوبی ادامه داد: ره‌باغ رضوان نیز از انتهای بولوار رضوان آغاز و به حد فاصل بست شیخ طوسی و شیخ طبرسی منتهی می‌شود که تاکنون ۹۷ درصد تملک آن انجام شده است.
وی گفت: ره‌باغ فردوس نیز از حاشیه خیابان نوغان چهار آغاز و به بست شیخ طبرسی منتهی می‌شود که ۲۵ درصد از کار اجرایی و تملک آن انجام شده ‌است.
معاون شهردار مشهد افزود: تملک ره‌باغ نعیم نیز که از میدان امر به معروف و نهی از منکر آغاز و به صحن نواب صفوی منتهی می‌شود آنجام شده و ۷۰ درصد تملک و کار اجرایی ره‌باغ بهشت و ره‌باغ سلام نیز که از نبش خیابان شهید شوشتری آغاز و به صحن شهید نواب صفوی منتهی می‌شود به انجام رسیده است.
وی ادامه داد: فاز اول ره‌باغ جنان به مساحت ۸۰۰ مترمربع نیز اجرا شده و ره‌باغ پردیس از میدان شهید حججی به صحن جامع رضوی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
یعقوبی گفت: این ره‌باغ‌ها در راستای طرح توسعه منطقه ثامن ایجاد می‌شود.

کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد دارای ۱۳ منطقه و ۴۴ ناحیه شهرداری است. "شهرداری منطقه ثامن" در این کلانشهر مسوولیت مدیریت امور و ارائه خدمات شهری را در محدوده پیرامونی حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) بر عهده دارد.

برچسب‌ها شهرداری مشهد مشهد حرم امام رضا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد مشهد حرم امام رضا شهرداری مشهد مشهد حرم امام رضا منتهی می شود حرم مطهر ره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلات عید فطر مصرف بنزین در خراسان رضوی را افزایش داد

علی اصغر اصغری گفت: در تعطیلات عید فطر امسال ۱۹ میلیون و ۱۰۳ هزار لیتر بنزین در خراسان رضوی به مصرف رسید که این میزان در مدت مشابه پارسال ۱۸ میلیون و ۷۳۴ هزار لیتر بوده است.

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروز امسال مصرف بنزین به ۱۳ میلیون و ۳۲۰ هزار لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال هفت درصد رشد داشته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش خدمات خود دارد.

دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی زیر پوشش خدمات ۲ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه و منطقه سبزوار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی تخصیص یافت
  • تخصیص ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی
  • آیین سنتی جارو زنی حرم مطهر رضوی 
  • تعطیلات عید فطر مصرف بنزین در خراسان رضوی را افزایش داد
  • پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر کشور باطل شد
  • بیمارستان امام رضا (ع) مشهد قطب درمانی شرق کشور در حوزه قلب
  • مشرف شدن بیش از ٨هزارو ۶۰۰ نفر به حرم مطهر رضوی در طرح از افطار تا سحر
  • پروژه بازآفرینی آسیاب سه‌تایی بلوار چمران در دست اجراست
  • فیلم| بارش باران بهاری در حرم مطهر رضوی
  • افزایش ۲۱ درصدی شمار پرواز‌های فرودگاه مشهد در تعطیلات عید فطر امسال