Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مراسم واگذاری همزمان 2 هزار و 100 واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، همزمان با چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشور، آیین واگذاری همزمان 2 هزار و 100 واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر وحید قبادی دانا در آیین واگذاری واحد‌های مسکونی گفت: از 2 هزار و 100 واحد مسکونی، 466 واحد مسکونی مربوط به خانوار‌های دارای حداقل دو عضو معلول در خانواده و هزار و 634 واحد دیگر نیز به سایر خانوار‌های تحت پوشش دارای یک فرد معلول و همچنین زنان سرپرست خانوار هستند، تعلق دارد.
وی افزود:بر اساس برنامه مشترک با وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان و انجمن خیرین مسکن ساز، متوسط متراژ واحد‌های مسکونی 75 متر خواهد بود که با تسهیلات بانکی ارزان قیمت از مبلغ 20 تا 40 میلیون تومان برای خانوار‌های تحت پوشش و10 تا 60 میلیون تومان کمک بلاعوض بسته به شرایط خانوار‌ها ساخته می‌شود و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.
رییس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد:عملیات ساخت در زمین‌های که خود افراد داشتند آغاز شده است البته اگر فردی فاقد زمین بود از سوی وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن زمین در اختیار آن قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی با اشاره به اینکه از ابتدای تاسیس سازمان بهزیستی تاکنون 126 هزار واحد مسکونی در اختیار خانوار‌های تحت پوشش قرار گرفته است، تصریح کرد: 90 هزار واحد مسکونی از ابتدای تشکیل دولت یازدهم واگذار شده است. همچنین 45 هزار واحد مسکونی دیگر در حال حاضر با پیشرفت‌های فیزیکی متفاوت در دست احداث است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واگذاری مسکونی سازمان بهزیستی تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بهزیستی استان کرمان از ۱۳۳۸ خانواده دارای فرزند چندقلو

ایسنا/کرمان مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: ۱۳۳۸ خانواده دارای فرزند چندقلو تحت حمایت بهزیستی استان کرمان قرار دارند که از این تعداد ۱۲۵۴ خانوار دارای فرزند دوقلو، ۸۲ خانواده دارای فرزند سه قلو و دو خانواده دارای فرزند چهار قلو هستند.

علیرضا وحیدزاده امروز ۲۶ فروردین ماه با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت اظهار کرد: در اداره کل بهزیستی استان کرمان اقدامات شایسته‌ای برای جوانی جمعیت و فرزندآوری در بین جامعه هدف انجام شده است.

وی افزود: در فضای اداری نیز در کنار برگزاری نشست‌ها، دوره‌های آموزشی، تبلیغات محیطی و برنامه‌ای مختلف، اتاقی برای تکریم مادر و کودک در نظر گرفته شده و تعدادی از مادران فرزندان شیرخوارخود را به محل کار می‌آورند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه ۶۵ مرکز برای نگهداری فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست در سطح استان کرمان داریم که از بیش از ۱۰۰۰ فرزند نگهداری می‌کنند، گفت: ماده ۲۳ قانون جوانی جمعیت که شاخص اصلی بهزیستی در جهت تربیت دینی و مذهبی فرزندان مراکز است به شایستگی در این مراکز اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: انجام مشاوره‌های ژنتیک، مشاوره پیش از ازدواج ، مشاوره خانواده، اجرای غربالگری‌های بینایی، شنوایی و برنامه‌های تخصصی بسیاری در راستای تحکیم بنیان خانواده در مجموعه بهزیستی صورت گرفته است.

وحیدزاده با اشاره به وجود ۱۲۵۴ خانوار دارای فرزند دو قلو، ۸۲ خانواده دارای فرزند سه قلو، دو خانواده دارای فرزند چهارقلو تحت پوشش و حمایت بهزیستی در استان کرمان، بیان کرد: ۸۴۹۸ زن سرپرست خانوار تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان کرمان قرار دارند که از این تعداد ۱۸۴۰ خانواده همسر آنها فوت شده و ۲۷۵ نفر مرد خانواده در زندان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان در آذربایجان غربی
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد
  • آغاز واگذاری واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • حمایت بهزیستی استان کرمان از ۱۳۳۸ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • لزوم توجه به نیاز‌های افراد دارای معلولیت ذهنی در پایتخت
  • لزوم توجه به نیازهای افراد دارای معلولیت ذهنی در پایتخت