Web Analytics Made Easy - Statcounter



خط دفاعی پرسپولیس با وجود تغییرات متوالی همچنان نفوذناپذیر است.

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پنجمین برد متوالی خود را مقابل ماشین سازی تبریز کسب کرد که خط دفاعی این تیم به دلیل مصدومیت محمد نادری، محمد انصاری، محمد نادری و محسن ربیع خواه تغییراتی را در خود داشته است.

سرخپوشان که قبل از تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل بیماری کرونا با ترکیب شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری و محمد انصاری در خط دفاعی وارد زمین می شدند در هفته های اخیر مجبور به بازگرداندن محسن ربیع خواه از خط میانی به دفاع این تیم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیب دیدگی این بازیکن نیز سبب شد تا سید جلال حسینی پس از هفته ها نیمکت نشینی به جمع مدافعان پرسپولیس بازگردد اما تمامی این تغییرات تاثیری در نفوذ ناپذیری آنها نداشت.

سرخ ها در ۸ بازی گذشته خود با سرمربیگری یحیی گل محمدی تنها چهار گل دریافت کرده اند. دو گل از استقلال، یک بار هم از شهرخودرو و پیکان تهران سهم مهاجمان این سه تیم در باز کردن دروازه پرسپولیس بوده است.

تیمی که با رفتن علیرضا بیرانوند به آتنورپ بلژیک و حضور بوژیدار رادوشوویچ بار دیگر به کلین شیت های متوالی خود عادت کرده است. دروازه بان کروات سرخ ها به کمک مدافعان خود در دو بازی گذشته، گلی دریافت نکرده تا بار دیگر نشان دهد می تواند گلر قابل اعتمادی برای این تیم در چهارمین سال متوالی و کسب چهارمین قهرمانی متوالی باشد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش پس از رسمی شدن واگذاری باشگاه پرسپولیس به شش بانک گفت: کار مهم و اساسی در این مدت صورت گرفت. از سال های قبل عنوان می شد این دو باشگاه واگذار خواهند شد اما در حد شنیده بود.

وی ادامه داد: با این حال یک کار غیرممکن امروز انجام شد و دو باشگاه واگذار شدند که بعد از انقلاب مهمترین اتفاق ورزش کشور است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: برای گرفتن مجوز حرفه ای لازم بود که این اتفاق رخ دهد و تکلیف مالکلیت مشخص شود. ضمن این که بدهی های کلانی در هر دو باشگاه وجود داشت که با واگذاری این مشکلات حل شد و دیگر دغدغه مدیر این نیست که این بدهی ها و پرونده ها را چگونه حل کند.

رضا درویش در واکنش به این پرسش خبرنگار مهر که آیا با واگذاری پرسپولیس به بانک ها شما همچنان مدیرعامل خواهید ماند، گفت: تاکنون صحبتی در این مورد صورت نگرفته است چرا که امروز واگذاری نهایی شد.

وی در مورد تمدید قرارداد با اوسمار ویه را سرمربی سرخپوشان گفت: بعد از بازی با سپاهان به صورت تخصصی و حرفه ای تر به آن خواهیم پرداخت.

کد خبر 6087512

دیگر خبرها

  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد + فیلم
  • رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران