Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در جلسه با تعدادی از مسئولان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: انقلاب اسلامی ایران به پرچمداری امام خمینی(ره) دنیا را متحول ساخت و در واقع همه معادلات زورگویان و مستکبران را به هم زد. این انقلاب بزرگترین معجزه قرن بود که بعد از رحلت امام با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری علیرغم دشمنی های ظالمانه و ناجوانمردانه دشمنان راه خود را به پیش برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس پایتخت ادامه داد: دشمنان ما و در راس آن امریکا در همه جنبه های نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و این اواخر از جنبه اقتصادی همه نوع جنگ، محاصره و فشار را علیه ما وارد کرده اند و متاسفانه محاصره و جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن موجبات گرانی، تورم و ... را ایجاد کرده است.

رحیمی با اشاره به اینکه یاری خداوند متعال دشمن به مطامع خام خود نخواهد رسید، اظهارکرد: ملت بزرگ ایران سربلند و استوار هستند و هرگز حاضر به تسلیم و سرفرود آوردن در مقابل دشمنان نیستند، همه باید تلاش کنیم که در شرایط موجود خدمت مضاعف و دو چندانی را به مردم ارائه کنیم و در این میان هیچ نوع کم کاری پذیرفتنی نیست.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه به اینکه در برخورد با مردم نباید گشاده رویی و خوش رویی را فراموش کنیم، خطاب به حاضران گفت: با مردم با خوش رویی و عطوفت برخورد و سعی کنید مشکل مردم را حل کنید. مردم باید پلیس را خادم و خدمتگزار خود بدانند.

وی با اشاره به سگ گردانی گفت: با سگ گردانی در خودرو، پارک ها، معابر و... برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم که سبک زندگی اسلامی را در جامعه خود حاکم نمائیم و سبک زندگی غربی، از جمله سگ گردانی و فرهنگ های غلط غربی جایی در جامعه اصیل و با فرهنگ ما ندارد.

رحیمی با اشاره به اینکه کرونا را باید جدی بگیریم، تاکید کرد: رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک الزامی است و باید اماکن انتظامی بطور دقیق و مستمر گند زدایی و ضد عفونی شوند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سگ گردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با متخلفان برداشت خاک و شن در پناهگاه حیات وحش موته

بنابر اعلام اداره پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته، این متخلفان را حین برداشت غیر قانونی خاک و شن از مراتع پارک ملی موته توسط مأمورین یگان حفاظت این پارک شناسایی و دستگیر شدند.


محیط بانان ادوات برداشت غیرقانونی خاک و شن در اراضی طبیعی پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته را شامل یک دستگاه لودر و دو دستگاه کامیون نیز توقیف کردند. متخلفان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • توقیف یک هزارو ۴۰۰ خودرو متخلف در البرز
  • تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است
  • تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها
  • اعلام تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شبهای قدر ممنوع است
  • برخورد پژو ۴۰۵ با کوییک در قزوین یک‌کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • برخورد قانونی با متخلفان برداشت خاک و شن در پناهگاه حیات وحش موته
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم