Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@01:21:39 GMT

پلمپ 3 تالار متخلف در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۴۳۲۹

پلمپ 3 تالار متخلف در ملایر

کامران زنگنه گفت: سه تالار در شهرستان ملایر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری جشن عروسی پلمپ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران زنگنه، رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ملایر در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به بازرسی روزانه گشت های این اداره اظهار کرد: در راستای بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی همه روزه گشت های بازرسی در شهرستان فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روزانه ۶ گروه گشت مشترک باهکاری ادارات مختلف در شهرستان بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت می کنند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ملایر با بیان اینکه ۴ گشت صبح ها و ۲ گشت بعد ازظهر فعالیت می کنند، خاطر نشان کرد: در این گشت ها ادارت مختلف، اتاق اصناف و بسیج اصناف حضور دارند.

زنگنه گفت: در این گشت ها به فراخور صنف مورد بازرسی، ادارات مربوطه نیز حضور دارند و مشاغلی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند جریمه می شوند.

وی با اشاره به گشت های مستمر روزانه در سطح شهرستان افزود: اصناف متخلف در صورت عدم رعایت در مرحله اول جریمه و در صورت تکرار پلمپ می شوند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ملایر به پلمپ سه تالار در شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: در گشت مشترک بازرسی صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن ۳ تالار به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و برگزاری مراسم عروسی با هماهنگی دادستان پلمپ شد.

زنگنه با اشاره لزوم توجه به پروتکل های بهداشتی تاکید کرد: سلامت مردم امروز خط قرمز است و با کسانی که به موارد بهداشتی توجه نکنند برخورد می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی صنعت معدن و تجارت شهرستان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی

مهدی جواهرشناس، مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان از پایان طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ با بیش از ۹۴ هزار بازدید و بازرسی در این استان خبر داد.

به گفته او، طی ۴۰ روز همزمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی، بیش از ۹۴ هزار و ۴۰۰ بازرسی در راستای طرح سلامت نوروزی توسط بازرسان سلامت محیط و کار از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی سراسر گیلان انجام شد.

مدیر سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: در این بازدید و بازرسی ها، ۴۶۷ مرکز و اماکن متخلف به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
جواهرشناس تصریح کرد: در این بازرسی‌ها که در ۴۰ روز گذشته در راستای حفظ سلامت مواد غذایی و رعایت بهداشت انجام شد، ۲۵۹ محل متخلف تعطیل شدند.

او همچنین گفت: در بازدید و بازرسی‌های طرح سلامت نوروزی امسال، بیش از ۵۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و از چرخه توزیع و مصرف مردم خارج شد.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: علاوه بر مواد غذایی، بیش از ۴۲ هزار مورد کلرسنجی از سامانه‌های آبرسانی در این مدت انجام شده و یک هزار و ۵۱۳ مورد نیز از آب این شبکه‌ها نمونه برداری شده است.

طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ با تشدید بازرسی‌های کارشناسان سلامت محیط و کار، همزمان با سراسر کشور از ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ در سراسر استان گیلان اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی