Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@02:56:19 GMT

12 نفر در ماجرای انفجار کلینیک سینا بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۴۴۳۵

12 نفر در ماجرای انفجار کلینیک سینا بازداشت شدند

به گزارش جماران، سردار حمید هداوند درباره جدیدترین جزئیات از رسیدگی به پرونده آتش سوزی در کلینیک سینا، اظهارکرد: در پی وقوع حادثه، نیروهای پلیس جزو اولین گروه‌هایی بودند که در محل حاضر شده و بلافاصله نیز پرونده‌ای در این خصوص تشکیل داده و رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه پلیس آگاهی و پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برابر نتایج تحقیقات، هیچ‌گونه مساله امنیتی یا اقدام خرابکارانه در وقوع این حادثه وجود ندارد، گفت: قصور و کوتاهی دلیل اصلی بروز این آتش سوزی بوده است.

هداوند همچنین از بازداشت ۱۲ نفر در این پرونده خبر داد و گفت: در اجرای دستور قضایی ۱۲ تن که عمدتا از افراد مسئول در این مرکز درمانی بودند، بازداشت شدند که تحقیقات لازم از آنان انجام شد. تا کنون ۱۱ نفر از این افراد با قید وثیقه و تا روز برگزاری دادگاه آزاد شده‌اند و یک نفر نیز به دلیل نداشتن وثیقه همچنان در بازداشت است.

به گفته جانشین رییس پلیس پایتخت، ۱۰ بازداشتی این حادثه دو روز قبل و یک نفر دیگر نیز روز گذشته با قید وثیقه آزاد شده‌اند و نفر آخر نیز اگر وثیقه را تامین کند می‌تواند آزاد شود.

اخبار مرتبط وجود تخلفات متعدد در ساختمان کلینیک سینا یک اشتباه عجیب در مورد کلینیکی که در شمال تهران دچار حادثه شد + عکس انتقاد محسن هاشمی از کم توجهی به حادثه آتش سوزی کلینیک سینا شهردار منطقه یک: 287 ملک پرخطر در منطقه یک شناسایی شده است گزارش شهردار تهران از حادثه کلینیک سینا

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا انفجار در کلینیک سینا کلینیک سینا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کلینیک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای انفجار در تبریز فعال شدن پدافندها بود

صدای شنیده شده در بامداد امروز جمعه ۳۱ فروردین در تبریز به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بوده است.

به گزارش ایسنا، وضعیت تبریز عادی است و صدایی که بامداد امروز در این شهر شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بوده است. در حال حاضر هیچ مشکلی در تبریز وجود ندارد.

 

بامداد امروز چندین ریزپرنده در اصفهان توسط پدافند هوایی مورد اصابت قرار گرفته و نابود شدند.

دیگر خبرها

  • ماجرای تهدید به انفجار در سفارت ایران در فرانسه چه بود؟
  • پایان حادثه امنیتی نزدیک ساختمان دیپلماتیک ایران در پاریس
  • پایان حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس | عامل تهدید بازداشت شد
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس/ بازداشت عامل حادثه
  • پشت‌پرده ماجرای انفجار در اصفهان چه بود؟
  • ماجرای انفجار در تبریز فعال شدن پدافندها بود
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن این ۲ کشور شد | ماجرای جلسه فوری و محرمانه در دفتر او
  • ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم
  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو