Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص آخرین جزئیات پرونده آتش سوزی کلینیک سینا مهر، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی و امنیت تهران بزرگ در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که آتش‌سوزی کلینیک سینا مهر به هیچ وجه امنیتی نبوده و قصور و کوتاهی دلیل اصلی بروز این آتش سوزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: ۱۲ نفر تمام افرادی بودند که در قضیه آتش سوزی بازداشت شدند، بعد از انجام تحقیقات ۱۰ نفر دو روز قبل و یک نفر هم روز گذشته با قرار وثیقه تا روز برگزاری دادگاه آزاد شدند و یک نفر دیگر به علت نداشتن سند هنوز در بازداشت است.

وی گفت: اکثر بازداشت شدگان مسئولان کلینیک بودند و تحقیقات پلیس نشان داد که فقط کوتاهی و قصور موجب بروز حادثه شده است.

به گفته سردار هداوند، آتش‌سوزی در کلینیک سینا مهر در روز ۱۱ تیر ماه منجر به جان باختن ۱۹ نفر از جمله ۱۵ زن و ۴ مرد شد.

بیشتر بخوانید

انفجار در خیابان شریعتی تهران + فیلم و تصاویر اعلام اسامی فوتی‌های حادثه مرکز درمانی سینا اطهر/ هویت ۴ نفر از فوت‌شدگان نامشخص است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار در خیابان شریعتی آتش سوزی در خیابان شریعتی کلینیک سینا مهر آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آتش‌سوزی در بازار حضرتی تهران

آتش‌سوزی در بازار حضرتی تهران خبرساز شد.

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام کرد: یک کارگاه تولید کیف و کفش، پارچه و کارتن در مکانی به وسعت بیش از ۲۰۰ متر مربع در یک ساختمان قدیمی ۲ طبقه دچار آتش‌سوزی شد.

این حادثه مورد کشته و مصدوم نداشته است.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • جزئیات آتش‌سوزی در بازار حضرتی تهران
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی شدید در بازار حضرتی تهران
  • (ویدئو) آتش‌سوزی در بازار حضرتی تهران
  • آتش‌سوزی در بازار حضرتی تهران
  • ستاد انتخابات کشور: در روز انتخابات ۱۲۵۴ نفر دستگیر شدند / حدود ۱۲۰۰ نفر آن‌ها در پایان روز اخذ رأی، با اخذ تعهد یا وثیقه آزاد شدند
  • بازداشت پیمانکاران مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام خمینی
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • تلاش میلیونرهای آمریکایی برای تامین وثیقه پرونده ترامپ