Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@09:07:20 GMT

یگان‌ویژه با تغییرات ویژه‌ای روبه‌رو می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۴۵۲۹

یگان‌ویژه با تغییرات ویژه‌ای روبه‌رو می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سردار حسن کرمی در جمع کارکنان تیپ یکم حضرت امیرالمومنین علی (ع) و فرماندهان تیپ‌های مرکز، اظهار کرد: بر اساس افق چشم‌انداز ۱۴۰۴، یگان‌ویژه با تغییرات ویژه‌ای روبه‌رو خواهد شد، در این چشم‌انداز این واحد به عنوان یک یگان مقتدر و حرفه‌ای نام برده شده بنابراین باید بیش از پیش بر توان این پلیس در مباحث آمادگی جسمانی و تجهیزاتی افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی افزود: یگان‌ویژه با روحیه انقلابی و جهادی در تمام مواقع هوشیار و پای کار بوده، قابلیت عکس‌العمل به موقع در برابر خطر‌ها و تهدیدات از ویژگی‌های بارز پلیس ویژه است، بنابراین باید بر اصل روحیه انقلابی و جهادی در بین کارکنان یگان‌ویژه تکیه و تقویت آن مدنظر فرماندهان باشد.

وی تصریح کرد: پلیس در جامعه از جایگاه خوبی برخوردار است، تلاش بی‌وقفه فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی مخصوصاً یگان‌های ویژه بر این است تا به اهداف والای انقلاب و نظام رسیده تا بتوان پلیس در تراز انقلاب اسلامی را در جامعه و در بین مردم معرفی کرد، پس باید برای رسیدن به این اهداف تلاش خود را دوچندان کرده تا در رسیدن به چشم‌انداز تعیین شده موفق باشیم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: چابکی و به روز بودن در مواقع لزوم و حساس، یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که در افق ۱۴۰۴ برای یگان‌های ویژه نیروی انتظامی در نظر گرفته شده، این مهم با برنامه‌ریزی درباره آموزش‌های مدون و مدرن و انجام رزمایشات مختلف به ثمر خواهد نشست.

رئیس پلیس ویژه کشور یکی دیگر از چشم‌انداز‌های مشخص شده برای یگان‌های ویژه نیروی انتظامی را جامعه‌محوری بودن پلیس ویژه عنوان و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های مردمی به عنوان سرمایه‌های اجتماعی پلیس، تشکل‌ها و دیگر دستگاه‌های مختلف کشور برای تقویت و توسعه این پلیس تخصصی استفاده کنیم، بحمدالله این مهم نیز در سال‌های اخیر با تلاش و جدیت در قالب رویکرد اجتماعی دنبال شده است.

وی با اشاره به اینکه یگان‌ویژه، یک واحد آموزش‌محور است، خاطرنشان کرد: رویکرد فرماندهان و مدیران باید با مدیریت جهادی همراه باشد، تا در سخت‌ترین شرایط و نبود امکانات، بهترین مدیریت را داشته و با بهره‌گیری از منابع انسانی، به اهداف مورد نیاز دست یابند، محقق شدن این اهداف نیاز به آموزش دارد؛ با توجه به اینکه یگان‌های ویژه، یگانی آموزش‌محور است در کنار ارتقاء توان عملیاتی، آموزش مدیریت جهادی فرماندهان را مدنظر قرار داده است.

کرمی با اشاره به اهمیت آمادگی عملیاتی کارکنان، عنوان کرد: آمادگی عملیاتی، یعنی اینکه یک فرد نظامی بتواند با بهره‌گیری از آموزش‌های ارائه شده، تاکتیک و فنون مختلف را کسب کرده و تجهیزات خود را بشناسد و در زمان لازم، متناسب با نوع مأموریت و وضعیت موجود از آن‌ها بهره‌برداری کند، تحقق این رویکرد در یگان‌های ویژه نیروی انتظامی با توجه به وظیفه خطیر این نیرو که مقابله با ناآرامی‌ها است، از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس پلیس ویژه کشور بر آمادگی عملیاتی، علمی و بصیرتی فرماندهان و کارکنان تأکید و تصریح کرد: کارکنان باید با دشمن‌شناسی و اشراف اطلاعاتی از محیط پیرامونی خود، آمادگی هرگونه مأموریت را داشته باشند تا در صورت نیاز با اقتدار همیشگی از عهده انجام مأموریت‌ها برآیند.

منبع: فردا

کلیدواژه: یگان ویژه تغییرات ویژه سردار کرمی یگان های ویژه نیروی انتظامی یگان ویژه پلیس ویژه چشم انداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) استایل جالب مامور زن یگان ویژه با عینک آفتابی و مسلسل!

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • (تصویر) استایل جالب مامور زن یگان ویژه با عینک آفتابی و مسلسل!
  • (عکس) قدرت‌نمایی زنان یگان ویژه پلیس
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • ویدیو اختصاصی از درگیری شدید مجتبی سرآسیایی و بازیکن تیم سایپا با نیروی انتظامی و یگان ویژه / فیلم