Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از مساجد در «مینیاپلیس» و «سنت پل» درهای خود را برای اولین بار در بیش از چهار ماه گذشته به روی نمازگزاران باز می کنند اما نمازهای جمعه در این مساجد تا اطلاع ثانوی برگزار نمی شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « sahanjournal»، برخی از مساجد در «مینیاپلیس» و «سنت پل» درهای خود را برای اولین بار در بیش از چهار ماه گذشته به روی نمازگزاران باز می کنند اما نمازهای جمعه در این مساجد تا اطلاع ثانوی برگزار نمی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رهبران و ائمه جماعات مساجد دستورالعمل هایی را برای همه افرادی که وارد این مساجد می شوند،ارائه داده اند.

 

نمازگزاران باید حتما از ماسک استفاده کرده و سجاده های شخصی را به همراه بیاورند.

 

«عبداللهی عبدی واجد»،مدیر اجرایی مرکز اسلامی مینیاپلیس در این باره گفت: ما می خواهیم که افراد خطر ویروس کرونا را درک کنند.

 

متولیان مساجد از همه کودکان،افراد سالمند و همه افرادی که نشانه هایی از ویروس کرونا دارند درخواست کرده اند تا در خانه بمانند.

 

عبدی واجد در این باره گفت: مساجد مانند یک چسب عمل می کنند که همه افراد یک جامعه را به هم پیوند می دهند.مردم مراسم خود را در مساجد برگزار می کنند.افراد مسن هم به مساجد می روند تا روابط اجتماعی خود را حفظ کرده و آخرین خبرها را در مورد جامعه ای که در آن زندگی می کنند به دست بیاورند.

 

«احمد ابراهیم»،امام جماعت مرکز «امت الاسلام» در مینیاپلیس هم در این باره گفت: از ما پرسش های زیادی می شود در مورد اینکه چه زمانی درهای مسجد را باز می کنیم و پاسخ ما همواره این بوده است که سلامتی مهم تر از رفتن به مسجد است.

 

متولیان مساجد در مینیاپلیس آمریکا اعلام کردند که نمازهای جمعه تا اطلاع ثانوی در مساجد برگزار نخواهند شد.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مینیاپلیس کرونا مساجد تا اطلاع ثانوی نمازهای جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ بر اساس اعلام این شورا تظاهرات سراسری حمایت از عملیات مقتدرانه وعده صادق و شکست هیمنه پوشالی رژیم فاسد صهیونیستی و نیز ابراز همبستگی با مردم مقاوم غزه فردا بعد از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلی‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد.
این راهپیمایی در شهر اراک از مسیر مصلی بیت المقدس، خیابان دانشگاه و میدان نماز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • محور زهکلوت-دلگان در کرمان مسدود شد
  • محور زهکلوت-دلگان مسدود شد
  • فریب وعده‌های جابه‌جایی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نخورید
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • سرآسیایی تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی محروم شد