Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:50:00 GMT

طنزهایی درباره «کادوی عروسی» در رادیو صبا

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۴۷۶۶

طنزهایی درباره «کادوی عروسی» در رادیو صبا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «بومرنگ» یک برنامه طنز است که با رویکرد بررسی بازتاب مسائل مختلف در زندگی روی آنتن می‌رود.

این برنامه روز چهارشنبه ۲۵ تیر ماه با موضوع کادوی عروسی با مخاطبان همراه می‌شود. در این برنامه قرار است بررسی شود که بهتر است کادوی عروسی سنگین باشد یا در حد چشم روشنی کافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیتم‌های نمایشی این برنامه با اجرای حمید الهیاری و نازنین مهیمنی پخش می‌شود.

برنامه «بومرنگ» روزهای زوج ساعت ۱۳:۴۵ به تهیه‌کنندگی نوید جولایی و نویسندگی معصومه پاکروان روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

کد خبر 4972170 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو صبا برنامه رادیویی جشن عروسی فیلم سینمایی تئاتر ایران ویروس کرونا برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان صداوسیما سیروس گرجستانی سینمای مستند درگذشت چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فاطمه تختی نژاد در مصاحبه با خبرنگار صداو سیما افزود: مهم‌ترین این برنامه‌ها صبح بخیر هرمزگان، کلودنگ عشق، پسین هرمزگان و آهنگ تندرستی است.
وی گفت: به طور میانگین هفته‌ای یک بار رادیو خلیج فارس با رادیو‌های سراسری مانند، معارف، ایران و قرآن و نیز رادیو‌های استان‌های دیگر اجرای مشترک دارد.
رادیو خلیج فارس از سال ۱۳۴۵، بعد از رادیو ارومیه فعالیت خود را آغاز کرد.
در کشور نیز رادیو ۸۴ ساله شد.

بیشتربخوانید:معرفی نفرات برگزیده پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هرمزگان

دیگر خبرها

  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان
  • «نبض تولید» را روی موج رادیو اقتصاد بشنوید
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است