Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، براساس آمار بانک مرکزی حدود ۶۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال سفته و برات در اردیبهشت ماه ۹۹ در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با ماه قبل ۳۰۰.۹ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۰.۱ درصد کاهش یافت. در دو ماه اول سال ۹۹ بالغ بر ۸۱.۴ میلیارد ریال سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.

طبق آمار شعبه واخواست دادگستری استان تهران در اردیبهشت ماه ۹۹ معادل ۸۰۰ برگ سفته و برات به مبلغی معادل ۲۰۷.۶ میلیارد ریال در شهر تهران واخواست گردید. در این ماه شاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ۱۰۳.۱ و ۱۱۲.۶ رسید که در مقایسه با ماه قبل هر دو شاخص مذکور به ترتیب ۲۸۰.۴ درصد و ۵۷۰.۲ درصد افزایش داشت و نسبت به ماه مشابه سال قبل از لحاظ تعداد ۲۳.۵ درصد و از لحاظ مبلغ ۴۸.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به عدد ۱۰۹.۲ رسید. عدد شاخص مذکور در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ معادل ۹۱.۱ بوده است. در دو ماه اول سال ۱۳۹۹ معادل ۱۰۰۰ برگ سفته و برات به مبلغی معادل ۲۳۸.۶ میلیارد ریال در شهر تهران واخواست گردید.

در این دوره، متوسط شاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ۶۵.۱ و ۶۴.۷ رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل از لحاظ تعداد ۰.۵ درصد کاهش و از لحاظ مبلغ ۱۲.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد. شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در دو ماه اول سال ۱۳۹۹ به عدد ۸۵.۷ رسید. عدد شاخص مذکور در دو ماه اول سال ۱۳۹۸ معادل ۸۶.۸ بوده است.

 

  انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: سفته شهر تهران بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران، جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد امسال برای اولین بار افزایش‌های قانونی حقوق ایثارگران  در فروردین ماه اعمال شد.

پاکدل با اشاره به جزئیات افزایش حقوق سال 1403 ایثارگران، عنوان‌کرد: افزایش حقوق شهدای نیروهای مسلح اعم از حالت اشتغال و بازنشسته و کسانی که در همکاری با نیروهای مسلح شهید یا جانباز شده‌اند مطابق مواد 38 ، 39 و 40 بر اساس احکام صادر شده در اسفند ماه سال قبل افزایش 20 درصدی داشته است.

وی افزود: افزایش حقوق شهدای غیرمستخدم مردمی و جانبازان تبصره یک معادل 20 درصد بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری، افزایش حقوق شهدای دستگاه‌های اجرایی مطابق ماده 39 است اما فعلاً معادل 20 درصد افزایش داده‌ایم که در تطبیق احکام ارسالی دستگاه‌ها ما‌به التفاوت پس از دریافت حکم انجام می‌شود.

پاکدل ادامه داد: حق پرستاری به تعداد 138 هزار نفر و با افزایش 35 درصد به مبلغ هر  k معادل 71 میلیون و 661 هزارو 840 ریال اقدام شده است که معادل مصوبه شورای عالی کار است. مستمری والدین شهدا از مبلغ 70 میلیون و 80 هزار ریال به 150 میلیون ریال به استناد قانون بودجه 1403 افزایش داده شده که معادل 114 درصد است.

وی افزود: کمک معیشت ایثارگران با توجه به عدم ابلاغ آیین نامه آن مطابق اسفندماه پرداخت شده به محض ابلاغ آیین‌نامه که مراحل اولیه آن انجام شده اقدام و از فروردین ماه مابه التفاوت آن نیز اقدام می‌شود.

اطلاعیه شرایط احراز مسکن نامناسب ایثارگران ابلاغ شد

پاکدل گفت: حق نگهداری موضوع ماده 22 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران به این دلیل که تاکنون آیین نامه آن ابلاغ نشده است معادل سال قبل اقدام شده و پس از ابلاغ سقف سال 1403 معادل مبلغ مصوب اصلاح می‌شود.

وی افزود: برای کسورات اولین افزایش مرتبط با صندوق شاهد با توجه به تماس‌ها و مراجعات ایثارگران و به منظور تامین نظر ایثارگران و همچنین فراهم نمودن زمینه پرداخت سریع وام‌های قرض‌الحسنه ضروری به ایثارگران با مدیرعامل صندوق شاهد جلسه‌ای داشتیم و سقف کسورات معادل میانگین 20 درصد افزایش و حداکثر مبلغ سه میلیون تومان در نظر گرفتیم و چنانچه ایثارگرانی بابت حقوق یا مستمری و حق پرستاری افزایش بیش از سه میلیون داشته باشند تا این سقف اقدام می‌شود همچنین ایثارگران که دارای دریافتی‌های غیر از حقوق و مستمری مانند حق پرستاری موضوع ماده 26 و حق نگهداری موضوع ماده 22 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران داشته‌اند فقط از حقوق یا مستمری کسر شده است و جانبازانی که صرفاً از بنیاد حق پرستاری دریافت می‌کنند و عضو صندوق شاهد هستند معادل افزایش حق پرستاری و حداکثر سه میلیون تومان اقدام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • اهدای خون در فروردین‌ماه امسال ۱۱.۶ درصد افزایش یافته‌است
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • این ۱۱ سد کشور کاملا پر شدند