Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه خواستار تعطیلی تالارها و باغهای تفریحی این شهرستان به جهت شیوع ویروس کرونا شد.

علیرضا اتابک امروز ۲۲ تیرماه در جلسه شورای سلامت در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با توجه به افزایش مبتلایان ویروس کرونا در شهرستان گفت: کووید۱۹ وارد موج جدیدی شده که منجر به تلفات انسانی می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وقتی قبح مسئله شکسته شود دچار بحران خواهیم شد، اظهار کرد: امروز دیگر تخت‌های بیمارستان جوابگو نیستند، ما به عنوان متولی سلامت مردم یک رسالت تاریخی داریم و باید برای سلامت مردم مجاهدت به خرج دهیم.

اتابک با بیان اینکه در موج اول خوب مقابله کردیم، عنوان کرد: در حال حاضر علاوه بر کهگیلویه، شهرستان‌های همجوار را هم پوشش می‌دهیم و اگر ۲۰ بیمار داریم ۱۵ بیمار آن مربوط به شهرستان‌های همجوار است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در موج دوم، خانم‌ها بیشتر درگیر این ویروس شده‌اند، گفت: عدم رعایت مسائل بهداشتی در مراسمات و مراوده بیشتر بانوان، باعث افزایش آن در بین خانم‌ها شده است.

وی از بانکها به عنوان اماکن پرخطر نام برد و تصریح کرد: خدمات‌دهی، نباید منجر به آسیب زدن به مردم شود.

اتابک با بیان اینکه هیچ منطقه امنی در شهرستان وجود ندارد افزود: برخی خدمات دولتی را نمی‌شود تعطیل کرد، آموزش‌ها به سمتی پیش رود که مردم یاد بگیرند با کرونا زندگی کنند.

وی همکاری و مشارکت مردم را تاثیرگذار در کنترل ویروس کرونا عنوان کرد.

اتابک خواستار جلوگیری از ارسال پیامک ترحیم از مخابرات شد و گفت: در غیراینصورت برخورد و تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه تعطیلی تالارها و باغ‌ها از امروز اجرایی می‌شود، اظهار کرد: مصوبات ستاد کرونا لازم الاجراست چون سلامت مردم به خطر می‌افتد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: تمامی ادارات، بانک‌ها، پاساژها و مجتمعهای تجاری باید یک نفر را به عنوان کنترل کننده در ورودی محل کار خود داشته باشند.

وی بیان کرد: نانوایی ها و فروشگاههای بزرگ مراکز طبخ مانند گذشته مورد بازرسی قرار گیرند و در صورت عدم رعایت تعطیل خواهند شد.

به گزارش ایسنا، اتابک، مواد دخانی را عامل سریع شیوع این بیماری عنوان و خاطرنشان کرد: عرضه هرگونه قلیان ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قضایی صورت میگیرد.

وی از رسانه ها به عنوان یک اهرم قدرتمند جهت آگاهی مردم از این بیماری نام برد و خواستار اطلاع رسانی خطرات این ویروس از آنها برای مردم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه شهرستان کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،آموزش و پرورش فهرج طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان با توجه به تدام بارش و آب گرفتگی معابر و به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فهرج امروز ۲۹ فروردین ماه نیز تعطیل می باشد.

همچنین مدارس شهرستان نرماشیر نیز امروزتعطیل شد.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بم هم اعلام کرد تمام مدارس شهرستان بم امروزتعطیل می باشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رابر، با توجه به هشدار وضعیت قرمز سازمان هواشناسی و با توجه به تداوم بارش باران و احتمال جاری شدن سیل با اعلام ستاد بحران شهرستان رابر برای حفظ سلامت دانش آموزان و همه همکاران، تمامی مدارس و مراکز پیش‌دبستانی شهرستان رابر در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام می گردد.

باران مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان بافت را هم تعطیل کرد.

آموزش به صورت غیر حضوری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد