Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از اخذ عوارض در آزادراه ارومیه به تبریز که بدون هماهنگی با استانداری‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی صورت گرفته است، بر توقف این روند تا زمان تکمیل این پروژه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی با اشاره به اینکه اخذ عوارض در مسیری که هنوز تکمیل نشده، کار درستی نیست، اظهار داشت: این موضوع در نامه مشترکی با امضای بنده و استاندار آذربایجان غربی به وزیر راه و شهرسازی اعلام و بر توقف این کار تأکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تنها یک قطعه از این آزادراه تکمیل شده است، افزود: منطقی نیست در مسیری که هنوز تکمیل نشده و چند پیمانکار دارد، از مردم و کسانی که در این مسیر سکونت دارند عوارض بگیریم.

استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی درخصوص توقف اخذ عوارض تا زمانی که بزرگراه ارومیه-تبریز تکمیل نشده است، اقدام کنند.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: عوارض آذربایجان شرقی تبریز آذربایجان غربی آزاد راه تبریز ارومیه خبرگزاری فارس فارس تبریز ارومیه تکمیل نشده اخذ عوارض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کاهش ۸ درصدی مصرف آب در حوزه کشاورزی تهران/ پر مصرف‌ها هزینه بیشتری برای آب بپردازند

استاندار تهران با اشاره به اینکه مصرف ۴۸ درصدی آب در حوزه کشاورزی استان عدد بالایی است، گفت: برای کاهش هشت درصدی مصرف آب در این بخش، هدف گذاری و برنامه ریزی صورت بگیرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری در نخستین جلسه حفاظت منابع آب و سازگاری با کم آبی استان تهران، اظهار کرد: با جدی گرفتن تنش آبی و پیگیری رفع هدر رفت آب در تمام حوزه‌های مسکونی، کشاورزی و صنایع می‌توانیم از بحرانی شدن وضعیت آبی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تشخیص مسیرهای هدر رفت آب، در جهت رفع این معضل، بیان کرد: در حوزه آب پایتخت نباید از تنش به بحران برسیم.

استاندار تهران با تأکید بر اینکه باید بدانیم که خط تعادل وضعیت آب در استان کجاست و تنش آبی پایتخت از کدام نقطه آغاز می‌شود؟ گفت: مسئولان حوزه آب استان تهران باید با برآورد صحیح، زمان رسیدن به بحران را هم مشخص کنند تا برنامه ریزی ها طبق این سنجش‌ها صورت بگیرد.

فخاری با اشاره به احتمال وقوع حوادث غیرمترقبه در حوزه سدها و منابع آبی، افزود: باید برای شرایط بحرانی آماده باشیم و از متولیان این حوزه می‌خواهم پیشنهادات را به شورای عالی برنامه ریزی استان ارائه دهند.

وی با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی، آگاهی و همراه سازی مردم برای جلوگیری از هدر رفت آب، بیان کرد: تأکید مستمر ما برای مصرف بهینه آب، انجام کار فرهنگی در میان مردم است، چرا که با این اصل و به واسطه همدلی مردم یک مدیریت مؤثر شکل می‌گیرد و برنامه ریزی ها درست انجام می‌شود.

استاندار تهران کوچک سازی مدیریت تأمین و مصرف آب را مهم دانست و گفت: کمک و فعالیت فرمانداران، بخشداران و دهیاران در این زمینه راهگشا خواهد بود.

فخاری عدد ۴۸ درصدی مصرف آب در حوزه کشاورزی را بالا دانست و اظهار کرد: کشت غرقابی برای کشاورزی منسوخ شده و باید با یک آمایش جدید در حوزه کشاورزی و شناسایی ظرفیت‌های هر منطقه، زمین‌هایی با پایه کشت غرقابی را شناسایی و در صورت امکان آنها را به آبیاری زیر سطحی و قطره‌ای مجهز کنیم.

وی خواستار برنامه ریزی و هدف گذاری برای رساندن مصرف آب از ۴۸ درصد به ۴۰ درصد در حوزه کشاورزی استان تهران شد و بیان کرد: مسئولان می‌توانند با ارائه بسته‌های تشویقی، مصرف کنندگان و کشاورزان را برای بازگردانی آب به سبد مصرف ترغیب کنند.

استاندار تهران با اشاره به اهمیت بازچرخانی آب در حوزه فاضلاب و پساب، گفت: توسعه طرح فاضلاب و بازچرخانی آب در استان تهران با کمک بخش خصوصی یکی از راهکارهای مناسبی است که سبب می‌شود، آب تولید شده از طریق بخش خصوصی ارزان‌تر به دولت فروخته شود.

فخاری با بیان اینکه پساب فاضلاب را باید به عنوان یک برنامه ببینیم، افزود: با استفاده از بخش خصوصی و با کمک ابزارها و پهنه بندی های مختلف و متعادل سازی قیمت آب می‌توانیم جلوی هدر رفت آب را بگیریم.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، فخاری با تأکید بر اینکه پرمصرف‌ها باید هزینه بیشتری برای آب بپردازند، گفت: باید نرخ بندی ها در حوزه مصرف آب متفاوت باشد تا عدالت به درستی اجرا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • ناترازی شدید حوزه مسکن به دلیل یک دهه توقف در تولید
  • طهرانچی: معاونت فرهنگی باید نقش هدایت‌گری و جهت‌دهی در تربیت عالم داشته باشد
  • لزوم کاهش ۸ درصدی مصرف آب در حوزه کشاورزی تهران/ پر مصرف‌ها هزینه بیشتری برای آب بپردازند
  • تأکید استاندار لرستان بر تسریع در اجرای طرح ملی مسکن
  • عوارض دردناک هدست اپل ویژن پرو صدای کاربران را درآورد
  • تکمیل غیرقانونی پل صالحیه به واوان!
  • معاون رئیسی در شبکه غیرقانونی از قانون نوشت/ انسیه خزعلی صدای مخاطبین را خاموش کرد!
  • آسمان تبریز و ارومیه میزبان چتربازان هوانیروز
  • آسمان تبریز و ارومیه میزبان چتربازان هوانیروز می‌شود