Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: هرگونه خبر در خصوص ثبت نام و دریافت شناسنامه برای قانون تعیین تکلیف فرزندان خارجی دارای مادر ایرانی صرفاً از طریق اداره کل امور اتباع و‌مهاجرین خارجی وزارت کشور اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی محمودی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: آیین نامه اجرایی لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان مادر ایرانی با هدف حفظ کرامت زن ایرانی  واصل و پس از تهیه شیوه نامه مراتب جهت اجراء به استانداریها ابلاغ و صرفا از آن طریق تشکیل پرونده خواهد شد، لذا هرگونه ثبت نام جهت ارائه اطلاعات مشمولین قانون مذکور برای دریافت شناسنامه تنها از طریق استانداری‌ها اعلام خواهد شد، لذا سایر اقدامات از طریق جایگاه های غیر تعریف شده مثل کافی نت ها و غیره مورد تایید نبوده وبرای مراجعین، ابطال مدارک و عدم رسیدگی پرونده از طریق مراجع ذیربط و برای سواستفاده کنندگان پیگیرد قانونی را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین از کلیه مشمولین قانون مذکور خواستاریم پیگیری اخبار موضوع مربوطه را تنها از طریق سایت وزارت کشور پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی محمودی مراقب کلاهبرداران باشید وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، بانک مرکزی قانون جدید تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن را به شبکه‌ی بانکی ابلاغ کرد.
براساس قانون بودجه امسال مبلغ وام ازدواج برای هر یک از زوج‌ها سیصد میلیون تومان و برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال سیصدو پنجاه میلیون تومان است.
 همچنین تسهیلات فرزند آوری برای اول تا چهارم به ترتیب چهل، هشتاد، صدوبیست و صدو پنجاه میلیون تومان و برای فرزند پنجم و بیشتر دویست میلیون تومان تعیین شده است.
تسهیلات قرض الحسنه ودیعه خرید یا ساخت مسکن برای خانواده‌هایی که از ابتدای سال ۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم و یا بیشتر شده اند مبلغ سیصد میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • انواع مرخصی در قانون کار: از مرخصی استحقاقی تا مرخصیِ ازدواج و…
  • آیا افغانستانی‌های مقیم ایران، تابعیت می‌خرند؟
  • دیوار مرزی برای کشور لازم است/ در زمینه اتباع خارجی خلاء قانونی داریم
  • ابومهدی المهندس؛ سرباز این فرمانده ایرانی بود /این شهید امروز ۷۰ ساله شد +عکس
  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  • بازدید از اردوگاه های مراقبتی در خراسان رضوی
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳