Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتوان گریزمان مشخص نیست کی به ترکیب بارسلونا بازخواهد گشت.

آنتوان گریزمان با مصدومیت روبرو شده و آزمایش های باشگاه بارسلونا نشان می دهد این بازیکن فعلا به زمان بیشتری نیاز دارد تا به تمرینات برگردد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه بارسلونا، از آنتوان گریزمان آزمایش هایی گرفته شد و نتایج این آزمایش ها امروز صبح نشان داد که آنتوان گریزمان از ناحیه عضله چهار سر ران دچار مصدومیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتوان گریزمان و مصدومیت

همانطور که کیکه ستین هم گفته بود، مصدومیت گریزمان مانع بازی کردنش شده و در نتایج آزمایش های امروز مشخص شد از ناحیه عضله چهار سر ران دچار مصدومیت شده است. روند بهبودی گریزمان، زمان بازگشت این مهاجم فرانسوی به میادین را مشخص خواهد کرد. فعلا باید منتظر خبرهای بیشتر ماند.

بیشتر بخوانید

گل چیپ تماشایی آنتوان گریزمان به ویارئال روی پاس پشت پای لیونل مسی (ویارئال 1-3 بارسلونا)

 کیکه ستین: تیم خسته بود و مجبور به عقب نشینی شدیم؛ مسلماً مسی هم به استراحت نیاز دارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آنتوان گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت هرکول جیبی به ترکیب استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل شمس آذر قزوین اعلام شد و نکته ویژه آن بازگشت صالح حردانی به ترکیب استقلال است.

صالح که پس از عملکرد قابل قبول در تیم ملی مقابل ترکمنستان در بازگشت به اردو استقلال با مصدومیت مواجه شده بود چند دیدار تیمش را از دست داد.

در این مسابقات میلاد فخرالدینی جانشین حردانی در ترکیب اصلی استقلال بود اما حالا با گذر از مصدومیت حردانی بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.

مدافع متعصب آبی‌ها که طی سه فصل حضور در جمع استقلالی‌ها نمایش درخوری داشته امیدوار است در بازگشت به جمع ۱۱ نفر اصلی شاگردان نکونام بتواند نقش موثری در موفقیت تیمش ایفا کند.

دیگر خبرها

  • بازگشت هرکول جیبی به ترکیب استقلال
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • پایان مصدومیت سردار
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها