Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از هفته بهزیستی، وحید قبادی دانا در آئین افتتاح ۲ هزار و یکصد واحد مسکونی از طریق ویدئو کنفرانس به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش، ۲۳ واحد مسکن مددجویی استان را نیز مورد بهره برداری قرار داد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکز ی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این واحدها به صورت خود مالکی بوده که ۵ واحد مسکونی آن در قالب تفاهم نامه تأمین مسکن خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول از کمک بلا عوض ۳۰ میلیون تومانی بهره مند شده اند که ۱۵ میلیون تومان آن بنیاد مستضعفان، ۱۰ میلیون بهزیستی و ۵ میلیون تومان هم انجمن خیرین پرداخت شده و ما بقی سهم آورده خود مددجو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا امینی افزود: ۱۸ واحد مسکونی نیز مربوط به سایر خانواده‌های تحت پوشش که بیشتر به صورت احداثی در روستا و واحدهای آسیب دیده از سیل که در فروردین ماه ۹۸ تخریب شده بودند که متوسط سقف ۱۰ میلیون تومان برای هر واحد کمک بهزیستی، ۱۵ میلیون تومان کمک بنیاد مستضعفان و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی با کارمزد ۴ درصد است.

به گفته وی سازمان بهزیستی برای تمامی گروه‌های تحت پوشش خود از قبیل معلولین سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار، خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول تحت تکفل، معلولین مجرد بالای ۲۰ سال، زنان و دختران خود سرپرست بالای ۳۵ سال، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه‌روزی بهزیستی و بهبودیافتگان برنامه ریزی های لازم را اتخاد می‌کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: از ابتدای طرح نهضت مسکن سازمان بهزیستی کشور ۲ هزار و ۲۵۸ واحد مسکونی به معلولین و مددجویان تحت پوشش این اداره کل واگذار شده است.

کد خبر 4972083

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی استان مرکزی مراسم افتتاحیه مسکن مددجویان وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند شهرکرد استانداری سمنان حجاب و عفاف سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه میلیون تومان واحد مسکونی تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز