Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حقیقت روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به ابتلای یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس به کرونا گفت: یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس چندی پیش علائم سرماخوردگی داشت و به همین خاطر به سرعت از اردوی تیم خارج شد. متاسفانه جواب تست او مثبت شد و بلافاصله قرنطینه خانگی را آغاز کرد.

وی افزود: از طرفی دیگر از بازیکنانی که با او هم اتاق بودند و بیشترین برخورد را داشتند هم بلافاصله تست گرفته شد که خوشبختانه تست آنها منفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی که در نظر گرفته شده، این بازیکن بین ۱۰ تا ۱۴ روز باید در قرنطینه باشد و پس از آنکه تست او منفی شد، به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.

حقیقت در مورد آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم پرسپولیس هم گفت: محمد نادری، امید عالیشاه و وحید امیری مراحل درمان خود را پشت سر گذاشتند و چند روزی بود که تمرینات بدنسازی را زیر نظر مربی تیم انجام می‌دادند. پس از آن هم از روز گذشته بدون مشکل در تمرینات تیمی حاضر شدند.

وی گفت: تنها مورد مصدوم حال حاضر تیم محسن ربیع‌خواه است. او شکستگی جزئی روی پایش دارد و به همین خاطر امروز پایش را گچ گرفت. او هم ۳ تا چهار هفته از تمرینات دور خواهد بود و پس از بهبودی به سایر نفرات اضافه خواهد شد.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا محمد نادری باشگاه پرسپولیس محسن ربیع‌خواه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا محمد نادری باشگاه پرسپولیس محسن ربیع خواه کرونا ویروس کرونا محمد نادری باشگاه پرسپولیس محسن ربیع خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی

سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی از سد پیکان گذشتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا امروز (جمعه) در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف پیکان رفتند و در پایان با تک گل محمد بادپا به پیروزی رسیدند.

بازیکنان اصلی دیدار شب گذشته مقابل نفت آبادان امروز ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در این دیدار دوستانه به میدان رفتند.

در دقیقه 11 علی نعمتی روی ارسال از سمت راست دروازه پیکان را باز کرد، اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

در دقیقه 45، روی پاس خوب سینا اسدبیگی توپ به محمد بادپا رسید و او با یک دریبل روی پا و شوت سرضرب به زیبایی تک گل بازی را به ثمر رساند.

پرسپولیس در این بازی از بازیکنان امید و جوان خود بیشتر استفاده کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • سلفی عیسی با آینده‌های پرسپولیس (عکس)