Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: عرضه سوخت به دارندگان ماشین آلات کشاورزی تا پایان شهریورماه امسال امکان پذیر است.

رحمت الله کاشی اظهار کرد: مصوبه شرکت توزیع سوخت مبنی بر عدم اختصاص سوخت از پایان شهریور ماه به تراکتور و ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک در استان سمنان اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عرضه سوخت به بهره برداران و دارندگان تراکتور و ماشین های کشاورزی فاقد پلاک فقط تا پایان شهریورماه امکان پذیر است گفت: بهره برداران در اسرع وقت نسبت به پلاک‌گذاری وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به ضرورت پلاک‌گذاری تراکتور و ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک گفت: پلاک گذاری به معنای هویت دهی به ماشین آلات کشاورزی کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، این مدیر مسوول خاطرنشان کرد: این ماشین آلات با دریافت پلاک راهنمایی و رانندگی دارای سند رسمی می شوند.  

وی همچنین با اشاره به ضرورت جلوگیری از قاچاق سوخت افزود: سهمیه‌بندی سوخت و عرضه آن به استفاده کنندگان واقعی، گامی در راستای مبارزه با قاچاق سوخت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان استانی اقتصادی سمنان ماشین آلات کشاورزی کشاورزی فاقد پلاک استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  در بارش‌های اخیر دو روز گذشته در جنوب کشور  ۱۴ استان درگیر بوده است گفت: سه هزار و ۸۶ راهدار نفر روز و ۲ هزار و ۵۴۷ انواع ماشین آلات  مشغول فعالیت هستند  و در طی این مدت ۲۶ مسیر غیرشریانی و ۶ مسیر شریانی مسدود شدند و همکاران در  تلاش هستند که این  مسیر‌ها را بازگشایی کنند.

وی ادامه داد: بیشترین عملیات مربوط به ریزش برداری در سطح محور‌ها بوده است که ۳۸۰ مترمکعب تاکنون ریزش برداری شده  و ۵۱۸ محور روستایی مسدود شده است که شامل ۲ هزار روستا می‌شود.

بهرامی نیا توضیح داد:  شدت بارش‌ها از دیروز  افزایشی بوده که عمده آنها در استان‌های جنوبی از جمله هرمزگان، کرمان به ویژه جنوب کرمان و ایرانشهر و جنوب سیستان وبلوچستان و آذربایجان شرقی بوده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان